*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

even een snelle vraagje. is dat de origine uitlaat spruitstuk die je zo mooi hebt gekregen ?
Ja, het origineel. Na behandeling met Belgom :9

Als ik foto's van mijn oude 9 bekijk dan was alles mooier en minder roest dan mijn huidige exemplaar. Op één uitzondering na; deze uitlaat.

Nu we het toch over uitlaten hebben, hier een foto van mijn 7 :X

full


En nog een foto van mysterieuze schroefje dat over is :?

full
 
Dat ziet er mooi uit *D
Ik krijg zelfs de indruk dat die van jouw meer glimt dan die van mij.Ik weet het niet meer precies hoe ik het voor elkaar had gekregen. Maar dat lampje ging er inderdaad zeeeeer moeilijk uit. Maar het is zelfs mij gelukt, dus er is hoop :P
Bij mij moest dat eruit omdat er nogal wat troep achter zat.Soort kerstboom wordt het dan

Of de mijne meer glimt dat durf ik niet te zeggen , die van jou is letterlijk helemaal uit elkaar geweest , dus overal is er schoongemaakt en daar heb ik het lef niet voor , ik zal binnenkort nog eens proberen om dat stadlichtje er uit zien te krijgen .
 
En nog een foto van mysterieuze schroefje dat over is :?

[afbeelding]~[/quote]

Kijk dat bedoel ik nu , 1 schroefje over , ik zou gek worden :X , 1 schroefje ...
 
Iemand ooit een topkoffer gezien voor een zx9r? Ik wil graag met mijn vriendin op de motor een weekend weg, maar ik zit wat te twijfelen hoe ik het met bagage moet hebben. Kan je met zadeltassen een passagier meenemen?
 
Heb wel een bagagerek bij mijn motor gekregen van de vorige eigenaar maar geen idee waar en hoever die zit na montage. Montage gaat op de handvatgaten dat dan weer wel😁
 
Iemand ooit een topkoffer gezien voor een zx9r? Ik wil graag met mijn vriendin op de motor een weekend weg, maar ik zit wat te twijfelen hoe ik het met bagage moet hebben. Kan je met zadeltassen een passagier meenemen?


Neem eens contact op met bijv. Robs Accessoires ( of een andere dealer ). Ik heb daar jaren geleden informatie opgevraagd.
Hij verkocht destijds een bagagerek voor een ZX9R. Op dit bagagerek kon ik dan kiezen uit bijv. een GIVI monolock plaat met daarop een GIVI topkoffer. Ik heb er destijds niet voor gekozen omdat ik het niet mooi vond en ik vond het te duur. Bovendien rijd ik alleen dus ik kan een bagagerol toepassen of zijtassen of een combinatie van beide. Ik gebruik ook een tankhoes en tanktas van Bagster.

full


full


full


full
 
Iemand ooit een topkoffer gezien voor een zx9r? Ik wil graag met mijn vriendin op de motor een weekend weg, maar ik zit wat te twijfelen hoe ik het met bagage moet hebben. Kan je met zadeltassen een passagier meenemen?


Zou haar een proefles geven zodat ze dr eigen rijbewijs kan gaan halen :j
Weet niet hoe het met jou is maar ik was mn vriendin na een uur toch echt wel meer dan flauw.. terwijl ze zelf kan rijden en dus ook goed meewerkt in bochten e.d.

Heb de steps er maar afgehaald :')
 
Ja, het origineel. Na behandeling met Belgom :9

Als ik foto's van mijn oude 9 bekijk dan was alles mooier en minder roest dan mijn huidige exemplaar. Op één uitzondering na; deze uitlaat.

Nu we het toch over uitlaten hebben, hier een foto van mijn 7 :X

[afbeelding]

En nog een foto van mysterieuze schroefje dat over is :?

[afbeelding]


netjes, ga ik ook proberen, mijn 9 ziet er niet uit, zo vies is het.

heb jij trouwens belgom alu of belgom chrome gebruikt?
 
99% zeker.. ALU

Die chroom variant doet eigenlijk helemaal niks :P

DOe er zelf de hendels mee, voetsteps etc , kroonplaat , tankring al dat soort spul
 
Iemand ooit een topkoffer gezien voor een zx9r? Ik wil graag met mijn vriendin op de motor een weekend weg, maar ik zit wat te twijfelen hoe ik het met bagage moet hebben. Kan je met zadeltassen een passagier meenemen?

Ooit wel eens een 98 of 99 zx9r op MP gezien waar een rek met topkoffer op zat maar ik vond het niet echt een mooi gezicht , ik weet alleen niet hoe het rek bevestigd word , zou zonde zijn om ergens gaten te moeten maken .

Ik gebruik zelf ook een bagsterhoes met bij behorende tanktas , zelf vind ik dit goed werken
360.jpg


360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik had deze op m'n '95-er... (nooit gebruikt overigens)
Kawasaki-ZX9R-B1-B2-94-to-97.jpg

Werd bevestigd op de schroeven van het kuipwerk, buddyzit ging er dan nog gewoon overheen...
 
Laatst bewerkt:
Thanks, zal ik toch eens kijken wat ik allemaal mee kan nemen in een tanktas icm met een rugzak bij mijn vriendin achterop.

Ze is overigens zelfs ook enthousiast aan het worden voor mentoren, misschien dat ik haar volgend seizoen zelf aan de motor krijg.. :]
 
Gezellige boel hier in de huiskamer:

[afbeelding]

Morgen de 7 naar de stalling brengen en de 10 ophalen :9 daarom moesten de motoren even in de juiste volgorde gezet worden.


Dat zou ik ook graag willen in de woonkamer :t , maar mag niet van de vrouw :N , ik moet het maar bij mijn schaalmodellen houden zeg ze .
Anders .....

360.jpg


Maar blijf bij dromen bij mij
 
Van mijn zwager een Mivv demper kado gekregen voor mijn 9, klinkt een stuk beter zo.. :P
Je hoort me wat snotteren in het tweede filmpje, het was toch wat frisjes na 2 uur rijden..

Standaard demper:


Mivv demper:

 
Laatst bewerkt:
Vrouw er uit ! Kawa in huis en die KTM zo neer zetten dat je die voorkant niet hoeft te zien :+


Die KTM is de trots van mijn zoon , 18 jaar en wou heel graag motor rjjden en het liefst zou hij ook een kawa hebben maar dit merk lieverd geen NINJA 125 en dan is KTM toch wel het meest motor tegen over de andere merken , en rijd ook leuk voor een 125.
 
Mooi zo'n collectie 😁 zou der ook wel meer als 1 willen
Die linker motor is binnenkort te koop (maar gaat niet voor een prikkie weg).

die KTM zo neer zetten dat je die voorkant niet hoeft te zien
_O-
jij weet het netjes te brengen

Standaard demper:
Mivv demper:
Nou kan ik carbon niet mooi vinden, maar het geluid is inderdaad wel een hele verbetering :Y

full


Vanochtend een ritje op de 7 en toen ging het wel lekker :]
Maar toen stapte ik over op de 10 die maakt in alle opzichten gehakt van die 7. Niet te geloven wat een kanon is dat toch *D
 
Ik wou vanmiddag ook ff rondje doen. Helaas accu leeggestart😒😒😒 nu na lading dut weer😁😁 maar nu ist donker😁😁
 
Die linker heeft wel de goeie kleur 600cc toch. Leuk spul denk te klein en sportief voor mijn rug/lijf
 
Terug
Bovenaan Onderaan