The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp het niet, was toch best een gemakkelijke opdracht toch?
In NL is er maar beperkt trajectcontrole en eigenlijk alleen op snelwegen (geen fotomogelijkheid of er moet net een benzinestation bij staan...) Sinds kort ook enkele N-wegen.
 
tenminste eentje die gewoon rijdbaar is.. -O-
Duurt blijkbaar best lang voor alles af te handelen -O-
Nou ja, zonder tussenkomst van een advocaat via mijn rechtsbijstand had het bij mij ook aangesleept ...

Motor is intussen al wel vergoed, kledij, helm en rugzak nog steeds niet.

En nog erger, voor de maad juni heeft mijn werk niet meer betaald. Huh? Waarom?
"Omdat er een onderzoek is gestart om te zien of het wel degelijk een werkongeval is, plaats en tijdstip worden onderzocht" luidt het antwoord, waarop ik zeg, "maar die gegevens zijn toch overduidelijk?"
Zij weer, "sorry, standaard procedure."
Diezelfde advocaat daar ook op ingezet, en zou volgende week in orde moeten komen. De rekeningen stapelen zich intussen wel op ... en de bramdstofprijzen springen ook weer de hoigte in.
Dat elektrische motoren maar snel betaalbaar worden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben nou wel in Rotterdam, met de motor, alleen kom i kdaar nooit... Nou ja, te laat.
 
Duurt blijkbaar best lang voor alles af te handelen -O-

Had het beter zelf kunnen doen, dan via mijn rechtsbijstandverzekering te doen.

Gister een belletje gekregen dat ze eindelijk de papieren hadden doorgestuurd naar de rechtsbijstandverzekering en daar weer een belletje van gehad dat ze een taxateur laten langskomen en die zou mij nog opbellen voor een afspraak. Vrijdag zit ik weer op een maand geleden dat het gebeurd was..

Het gaat dus de waarborgfonds worden, wat ik ook al verwachte. Dat had ik ook zelf gelijk kunnen inschakelen, maar ja ik dacht ik heb rechtsbijstand, dus laat hun het maar lekker uitzoeken. B|
 
Laatst bewerkt:
Had het beter zelf kunnen doen, dan via mijn rechtsbijstandverzekering te doen.

Gister een belletje gekregen dat ze eindelijk de papieren hadden doorgestuurd naar de rechtsbijstandverzekering en daar weer een belletje van gehad dat ze een taxateur laten langskomen en die zou mij nog opbellen voor een afspraak. Vrijdag zit ik weer op een maand geleden dat het gebeurd was..

Het gaat dus de waarborgfonds worden, wat ik ook al verwachte. Dat had ik ook zelf gelijk kunnen inschakelen, maar ja ik dacht ik heb rechtsbijstand, dus laat hun het maar lekker uitzoeken. B|
Na het ongeval met mijn eerste GSX F, nog lang vóór mijn MF tijdperk, en waarbij de dader vluchtmisdrijf pleegde en nooit gevonden werd, heeft de vergoeding 3 jaar op zich laten wachten :(

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het voor jou niet die kant opgaat!

Ik heb toen uit miserie mijn 2 jaar jonge auto, de eerste die ik fonkelnieuw had gekocht, verkocht om uit de kosten te komen.
Maar geen haar op mijn hoofd dat ik het nu weer zo ver ga laten komen! In het slechtste geval roep ik de hulp in van het OCMW om mij tijdelijk te helpen, daar ga ik mij nu eens niet voor schamen.
Kort gezegd, die nemen je inkomsten, geven jou wat je nodig hebt en betalen alle rekeningen voor je, easy, en dan worden de rekeningen betaald waneer het ocmw dat wil, en niet eerder, intussen heb je dak boven je hoofd en eten, en al wat je nodig hebt, zoals bijvoorbeeld geld om te tanken en onderhoud als je dat nodig hebt voor je werk. En dat tot alles achter de rug is, dan die hulp weer stop zetten.
Ik hoop dat het niet zover moet komen, maar als het moet, dan moet het maar.
 
Is hij te lastig? Moet ik de challenge nog last minute verruimen?
Gevlekte schapen zijn best moeilijk te vinden ja ... ik denk dat je méér trajectcontrolebordjes vind dan gevlekte schaapjes :+

Of je de opdraht moet gaan aanpassen? Het is niet zo dat er géén gevlekte schaapjes bestaan natuurlijk ... maar je moet het zelf weten naruurlijk ;)
In ieder gavel, binnen 6,5u is de opdracht toch verlopen, dus je ziet maar.

Ik ben sebiet alvast weer op weg naar de middeleeuwse martelaarster kinesiste :')
 
PMDAl1T.jpg


Indien goed: je motor bij een Nissan Sunny
 
Volgens mij zie er 2 in dw bosrand ja! Nu je het zegt. Prima hoor.

Die van ArendJan is mooier maar jij was eerder :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan