The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
PB'tje sturen naar Roeleey ;)

Denk dat hij het dan sneller ziet. En in zo een lijst kan wel eens een foutje slopen, als je zulk een post moet aanpassen ... je moet voor de grap maar eens naar die post gaan en op "quote" drukken (maar daarna niet op verzenden drukken he :P ), en er aan uit proberen te kunnen :X

Weet ik Patrick, alle respect voor Roeleey hoor. :t
 
Voor het eerst sinds 2 jaar weer gereden, vond het wel even eng en heb het op een klein rondje gehouden van ongeveer 12km, wel een cabrio gezien die naast mij stond te tanken, maar verder alleen rijdende -O-
 
Voor het eerst sinds 2 jaar weer gereden, vond het wel even eng en heb het op een klein rondje gehouden van ongeveer 12km
Watsekebeurt? :o

Ik houd het voorlopig ook nog maar op kleine rondjes hoor ;)
Daarbij nog geen snelweg gereden ... voel er momenteel nog niks voor om me op de snelweg te begeven :N
Maar wanneer ik weer ga werken zal het wel moeten ...
 
Watsekebeurt? :o

Ik houd het voorlopig ook nog maar op kleine rondjes hoor ;)
Daarbij nog geen snelweg gereden ... voel er momenteel nog niks voor om me op de snelweg te begeven :N
Maar wanneer ik weer ga werken zal het wel moeten ...
Eerst slijmbeursontsteking linkerarm, daarna slijmbeursontsteking rechterarm en toen ik vorig jaar eindelijk weer wilde opstappen kampte ik ineens met een hevig evenwichtsprobleem. Vorige week van de fysio eindelijk groen licht gekregen *D
 
je motor bij een geparkeerde cabrio waarvan het dak geopend is.[/big]

full

Geparkeerd in de showroom ook goed?
 
Enfin, om het wachten te doden,

Indien goed, maar ook indien niet goed, want opdracht toch al verlopen, nieuwe opdracht:

Je motor met een gele vrachtwagen
Bij een vaste moet de gehele vrachtwagen geel zijn, bij een oplegger is het voldoende dat de trekker geel is.
Andere accenten mag, maar de hoofdkleur moet geel zijn, half geel en half anders is niet geel als hoofdkleur, maar is een duo kleur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had verwacht dat het wel met dit mooie weer wel iemand de opdracht met een echt geparkeerde auto zou voldoen. Maar het is een cabrio en iemand zal hem daar geparkeerd hebben dus ik keur hem goed :Y
 
full



Hebbes :) nog nooit eerder mee gedaan maar lijkt me leuk om mee te doen met jullie!
 
Bedankt voor t compliment, is een oude Yamaha yl1 uit 1967, 100cc 2 cilinder 2-takt :)

Maak een foto met je motor bij een oude boerderij met rieten dak
 
Bedankt voor t compliment, is een oude Yamaha yl1 uit 1967, 100cc 2 cilinder 2-takt :)
Had geen idee wat het is, maar het ziet er zo te zien heel netjes uit! 8-)
Maak een foto met je motor bij een oude boerderij met rieten dak[
Wat bedoel je met "oude" boerderij? Een gebouw dat vroeger een boerderij was, en nu iets anders is? Of moet het nog steeds een boerderij zijn?
 
In mijn ogen maakt het niet uit wat de huidige functie is van het gebouw. Met oud bedoelde ik qua leeftijd ( dus van +/- voor 1950). Leeftijd oid hoeft er niet bij als het er maar oud uit ziet xD
 
full

Dateert van ergens in de jaren 30, en was gebouwd als soort van "tussenboerderij" voor het suikerfabriek. Echter de industrialisering en opkomende auto's en vrachtwagens hebben ervoor gezorgd dat het nooit tot een succesvolle boerderij kwam.
De huidige zaak zit er al ruim 5 jaar, voorheen is het al vanalles geweest.
De buitenstructuur is min of meer geklasseerd in het teken van de suikerindustrie, doch niet echt officieel.

Ik wacht nog even om te zien of je hem goed vindt ;)

Uitrijden doe ik vandaag niet meer, ik zweet mij te pletter!! Gelukkig komt er hier en daar een wolkendekje tussen :P
 
Nee niet echt....zal het vanavond weer even doen :Y
Geen idee hoe jij dat doet, maar maakt mij niet uit welke werkwijze je hanteert, mijn respect heb je sowieso! :t

Maar dat van aantal bladzijden, dat is hoe ik denk dat ik het zou doen. Bijvoorbeeld een vaste dag en tijdstip in de week, en daarop bijvoorbeeld tot 5 bladzijden verder werken.
Of gewoon telkens wachten tot er weer 5 bladzijden door zijn, een geschikt moment zoeken, en bijwerken.

Ik heb het eens gedaan voor de fun, bij zo een lijst op Quote gedrukt ... zoek het maar eena uit om een nickname een plaatsje hoger te zetten ... :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan