Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

ik word altijd verdrietig als mensen zo lomp met zo'n mooi stuk techniek als een motorfiets omspringen.

de meeste van ons moeten er toch een behoorlijke tijd voor sparen, en moeten veel compromissen sluiten en concessies doen,, en dan gaan een stel neanderthalers zo'n motor helemaal slopen....

moet trouwens nog zien als ze een K75 kapot krijgen die dingen zijn zo over gedimensioneerd
zolang er olie en water is waar het hoort gaat dat eigenlijk niet kapot.
 
Top gear heeft idd wel wagens gesloopt waar ik van dacht , zonde die had ik wel op de oprit willen hebben staan als hobby voertuig. maar vele waren gewoon rot & gaar of niet bijzonder genoeg,

maar als ze een piano op een Morris marina laten vallen ,, moet ik gniffelen ,, ik weet hoe beroerd die dingen reden en in elkaar staken ...

tumblr_mkrjdxvWMr1r8s3ilo1_500.gif
 
het zijn beste bedragen,, maar als je het verdeeld over al die seizoenen valt het mee, ik kijk trouwens niet meer naar die andere lui in Top Gear ,, prima dat die jankebalk van een Chris Evans opstapte , het is best leuk programma geworden, maar de oude magie is wel gewoon weg ,, en the grand tour is niet zo goed als het oude topgear maar wel leuker dan de nieuwe top gear en ik denk dat ze zich nog wel verder ontwikkelen en er meer magie terug komt.
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk is zaterdag 17 maart de dag met de meeste mensen.
Ik ga zometeen reserveren voor 13.

Waarom 13 ?
Mogelijk schuiven de Ten Cats beiden toch nog aan...zo niet houden wij 2 stoelen leeg...

Slijk.....je kan jullie kamer reservering rond maken.

1900 uur aan tafel..
Degenen die vooraf willen indrinken.....de bar is open en daar gaan mr en mrs M in ieder geval gebruik van maken....trouwens...ook na de maaltijd...dus Ten Cats....jullie kunnen eventueel ook bij de afluitende koffie/ borrel aanschuiven.....

Dames en Heren,

Het spijt ons werkelijk ontzettend, maar... we moeten ons gepland vertrek naar Frankrijk van morgen uitstellen, o.m. omwille van gezondheidsredenen...

Dit betekent derhalve dat we op 17/3 nog in het zuiden zullen zitten...

Ik haast me dan ook om dit hier te melden, opdat er -eventueel- nog alternatieve data door jullie gekozen kunnen worden... niet voor ons, want dat voorrecht hebben we nu wel (ongewild) verspeeld... -O-

Ik hoop echter wel oprecht dat we de openingsrit kunnen meemaken... al was het maar om jullie lelijke snuitjes nog eens te kunnen zien...

Nogmaals sorry !

Marc en Nana
 
Potjandori Slijk......gooi je alles weer door de war.......

Krijg ik Ten Cats weer in mijn nek omdat zij wel op zaterdag 3 maart kunnen ...of konden.....

Nu is dus 3 maart weer de dag met de meeste deelnemers....

We hebben nog 2 weken de tijd....dus:

Wie o wie kan ook op zaterdag 3 maart ?
(Bij minder dan 9 blijft het toch de 17e....)


1: Dirk en Shirley
2
3
4
5
6
7
8
9
 
Wie o wie kan ook op zaterdag 3 maart ?
(Bij minder dan 9 blijft het toch de 17e....)


1: Dirk en Shirley
2: Erik & Janneke op herhaling..... :?
3
4
5
6
7
8
9
 
Wat maakt het uit, komen we toch 3 maart. Ik heb toch geen leven, ik kan altijd. :Z
 
Laatst bewerkt:
En meteen het restaurant gebeld om de wijziging door te geven...


Dus

Zaterdag 3 maart om.1900 by vd Valk harderwijk

:} :} :}


Bij het lezen van dit artikel moest ik toch wel ff aan dit topic denken....

Steeds meer 50-plussers hebben een motorrijbewijs en ook een motor in bezit. Onder 65-plussers nam het motorbezit in de afgelopen vier jaar zelfs met 30 procent toe. Onder Nederlanders van 30 tot 50 jaar nam het in die periode juist af met 12 procent.

'Nederland telt recordaantal motorrijders' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
 
Zou het ook gelden voor het aantal geplaatste berichten in dit topic? Hoe ouder de persoon hoe meer?
 
Laatst bewerkt:
Ach, naarmate ik ouder word schuif ik zo ineens een andere categorie in. Ik zit nu nog in de 50 tot 65 groep, maar dat hou ik niet lang meer vol. Voor het eind van het jaar is het gebeurt en dan wordt het nog méér als die 30%.
 
Terug
Bovenaan Onderaan