Demper beugels passen net niet

Dreamline

MF veteraan
14 apr 2007
1.175
288
Ede
Zoals de titel al zegt passen de beugels van mijn dempers net niet, waardoor alles iets teveel op spanning staat.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Of kan iemand een verloopje maken,zodat het wel goed zit, uiteraard betaal ik hiervoor.
full
 
Met de beugel aan de andere kant zit het wel een stuk beter, maar er staat helaas nog steeds iets spanning op.

Ik heb nu alles geprobeerd:
- beugels van kant wisselen
- omdraaien
- met ring en zonder ring

full
 
wat misschien ook nog een oplossing is...
de beugel hoek veranderen.
de montagepunte staan nu op 90 graden tov je uitlaat recht omhoog.
dus een naar 80 graden doorbuigen de andere naar 100 graden.

wel uitkijken dat door het verzetten van je beugel , je uitlaat niet tegen je achterbrug kan komen bij inveren (been there done that )
succes.
 
Laatst bewerkt:
wat misschien ook nog een oplossing is...
de beugel hoek veranderen.
de montagepunte staan nu op 90 graden tov je uitlaat recht omhoog.
dus een naar 80 graden doorbuigen de andere naar 100 graden.

wel uitkijken dat door het verzetten van je beugel , je uitlaat niet tegen je achterbrug kan komen bij inveren (been there done that )
succes.

Poeh zover gaat mijn handigheid niet hoor :N
 
Vroeger kwam het soms voor dat een aftermarket uitlaat slecht paste,
ik heb wat staan vloeken op die fabrikanten,later is dat gelukkig een stuk beter geworden,
maar het kan nu nog steeds voorkomen dat er kneusjes tussen zitten.
Dus is het goed mogelijk dat je zo,n kneusje getroffen heb,in zo,n geval rest alleen maar
het retourneren naar de leverancier.
Een oplossing is een paar dikke ringen achter de duopassagier steun plaatsen zodat deze wat meer naar buiten komt te staan en dan de beugel zo plaatsen als in de eerste foto.
 
Laatst bewerkt:
Dan staat die beugel toch helemaal open :?

Ja, dus dan moet je uitvullen. Hoewel ik me wel afvraag hoeveel speling 1 cm tussen de lippen oplevert over de ronding van de uitlaat.

Ik zit me vooral af te vragen hoe de producent heeft bedacht dat het zou moeten passen... En het verbaast me dat het boutje zo scheef kan trekken in de ophanging.
 
Ja, dus dan moet je uitvullen. Hoewel ik me wel afvraag hoeveel speling 1 cm tussen de lippen oplevert over de ronding van de uitlaat.

Ik zit me vooral af te vragen hoe de producent heeft bedacht dat het zou moeten passen... En het verbaast me dat het boutje zo scheef kan trekken in de ophanging.
dat hoef je je niet af te vragen , dat kan je gewoon uitrekenen.
Ik denk eerder dat 25mm i.p.v. 10mm Als de omtrek 25mm groter wordt dan zal de diameter 25/3.14 groter worden dus ruim 8mm speling. Ik vind 1mm al niet acceptabel. Ik zou gewoon de lippen van die beugel iets verbuigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan