Optimate 4 druppellader stekkers passen niet op bestaande aansluiting

Paolos

Rookie
30 dec 2023
2
0
Hallo, ik heb een Optimate 4 druppellader gekocht maar toen ik deze op mijn motoraansluiting wilde gaan aansluiten kwam ik erachter dat deze dus niet past en overeenkomen. Ik heb een Triump Bonneville America uit 2008 (sinds kort, mijn eerste motor) waar dus standaard een acculaderstekkertje aan hangt (zie foto). Weet een van jullie of ik hier een andere soort aansluiting voor nodig heb en zo ja, welke dan?
 

Bijlagen

  • Stekker motor.jpeg
    Stekker motor.jpeg
    70,8 KB · Weergaven: 0
  • Stekker en stekkers oplader Optimate 4.jpeg
    Stekker en stekkers oplader Optimate 4.jpeg
    96,1 KB · Weergaven: 0
Vervangen is dus de beste keuze als ik jullie reacties zo lees. Zo'n verloopje is misschien toch niet het handigste. Dank voor de reacties!
Vervangen is netter en minder gevoelig voor storing (je hebt immers een schakel minder).

Wellicht even het juiste bericht markeren als zijnde de beste oplossing? O-)
 
Hallo, ik heb een Optimate 4 druppellader gekocht maar toen ik deze op mijn motoraansluiting wilde gaan aansluiten kwam ik erachter dat deze dus niet past en overeenkomen. Ik heb een Triump Bonneville America uit 2008 (sinds kort, mijn eerste motor) waar dus standaard een acculaderstekkertje aan hangt (zie foto). Weet een van jullie of ik hier een andere soort aansluiting voor nodig heb en zo ja, welke dan?
Zet gelijk die nieuwe uitvoering erop ipv die knullige molex/tamiya connector. Nu na vele jaren gebruik is het plastic hard geworden en het clipje afgebroken en contacten zelf slecht geworden. Ff friemelen om goed contact te maken….

Laatst een nieuwe optimate gekocht en daar zat gelukkig de nieuwe uitvoeringen er bij….
 
Hallo, ik heb een Optimate 4 druppellader gekocht maar toen ik deze op mijn motoraansluiting wilde gaan aansluiten kwam ik erachter dat deze dus niet past en overeenkomen. Ik heb een Triump Bonneville America uit 2008 (sinds kort, mijn eerste motor) waar dus standaard een acculaderstekkertje aan hangt (zie foto). Weet een van jullie of ik hier een andere soort aansluiting voor nodig heb en zo ja, welke dan?
Is gewoon een verloopstekkertje voor te koop van oud naar nieuw, heb ik ook en werkt prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan