Waarom geen chinese motorscooter ?

Uiteraard. Eerst rijdend maken en dan kijken, wat ik er verder mee ga doen.
 
Duncan, veel beterschap gewenst!

En verder, waarom gaan die Chinese scooters en motoren wel lang mee in Zuidoost Azië, maar niet in Europa?

Nou ja, niet echt een juiste vergelijking als er eerder al breuken waren natuurlijk.

Ik zou ook graag een Chinese motor willen invoeren, maar er komt te veel bij kijken, + dat ik denk er ABS op te moeten zetten. Ik denk dat ABS sinds kort verplicht is op nieuwe motoren. Had het enkele jaren geleden moeten doen, toen moest het nog niet ...
 
En de rest verratten, zodat hij niet meer herkenbaar is als baggerschip. Houten kist achterop, kan ik er boodschappen mee doen.
 
Ik zou ook graag een Chinese motor willen invoeren, maar er komt te veel bij kijken, + dat ik denk er ABS op te moeten zetten. Ik denk dat ABS sinds kort verplicht is op nieuwe motoren. Had het enkele jaren geleden moeten doen, toen moest het nog niet ...

Waarom ABS opzetten? gewoon een 2e hands invoeren, ff uitzoeken hoe dat in Bels zit qua leeftijd, in NL kan "te nieuw" kosten technisch nadelig uitpakken.
Lijkt me niet dat je een gebruikte motor bij import aan nieuw eisen moet laten voldoen
 
Waarom ABS opzetten? gewoon een 2e hands invoeren, ff uitzoeken hoe dat in Bels zit qua leeftijd, in NL kan "te nieuw" kosten technisch nadelig uitpakken.
Lijkt me niet dat je een gebruikte motor bij import aan nieuw eisen moet laten voldoen
Dat klopt idd, eentje van een jaar of drie vier zou idd wel kunnen.
Vraag is wel in welke staat die zich dan bevindt :P
En nieuw kost die uit mijn linkje maar ergens tussen 2000 en 2500 € *D
Maar ja, dan moet er dus ABS op.
En het was vooral mijn bedoeling hier zo een "ding" te hebben staan voor de fun, en dan is die ABS al helemaal niet echt een vereiste meer, en de staat eigenlijk ook al niet meer zo een struikelblok.

Maar wel de transport en invoerkosten, die in het geval van een tweedehands een stuk hoger liggen dan de aankoop _O-
 
Zondag komt een dapperder persoon dan ik ben het monster ophalen 😀
 
Volgens mij zag ik je afgelopen week in Meppel rijden, Jawa met schapevacht op de buddy en heb je me stiekem met gekte ingestraald, die indringende blik, toen je mijn kant op keek. :o
 
Nou, Vroembert heeft hem meegenomen naar het verre oosten. Veel plezier ermee en ik ga zo de fles drank eens lekker proberen.
 
Nou, ik heb de donkere fles opengetrokken en ik ben aangenaam verrast..... Dat spul is goed te doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan