bandit 600, het grote bandit 600 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom

Die hard MF'er
8 apr 2003
414
1
Leuven
dit populair beestje verdient zijn eigenste topic waar foto's (vooral veel fotootjes) en ideeën allerhande over ons geliefde tweewieler kwijt kunnen.
Enfin ik zou zelf wel de eerste foto willen plaatsen maar heb de cdrom thuis laten liggen. :z
ik gebruik mijn bandit elke dag voor woon-werkverkeer naar Brussel maar het liefst laat ik hem uit in de ardennen zoals afgelopen zondag :] voor mij is het motoseizoen altijd open 8-)

Lijstje met Bandit-MF'ers:

1. Tom
2. de rikken
3. ban56dit1200
4. petit poir
5. BANDaddict
6. Soef!
7. gerrardt
8. BasE
9. Bandit V
10. Den The Man
11. Mafkeez
12. arthur fonzarelli
13. pmponer (helaas total loss ;( )
14. Frekkel
15. Clauke (op zoek naar een (gele :? ) bandit)
16. Th1882
17. lexy
18. bandit spikey
19. Starrrr
20. vriendin van Kleef
21. O Chupa O
22. Intersat
23. EyEBaLL
24. LarsB(andit)
25. BaBy_BanDiT_BiKesTer (the bikester formerly known as Ilse_Sunshine)
26. lexe
27. DoMeNiCa
28. Kaimon
29. BangBandit
30. =:M@rc:=
31. Loki
32. ban56dit1200
33. -=B12=-
34. Japan Wings
35. Zovie
36. double B
37. NorkNork
38. Soepie?
39. Ptr
40. Mr M
41. Ronaldinho
42. Banditchiel
43. Folkishpeter
44. *Aphrodite*
45. mlw
46. sMooKie
47. Zoeperman
48. BlackBandit
49. banditowner
50. diekstra
51. freewheeler
52. Juupke
53. Mookie
54. Rutger_86
55. Mark
56. Ben dit
57. Chris
58. Chris Bandit
59. Hatsikidee
60. Banditpro
61. Diekstra
62. Ricketick
63. Hicham

een heel aardig lijstje aan het worden :} op naar de 100 *D
 
Laatst bewerkt:
mijn beestje
full
 
Ik heb er ook een gehad, inmiddels alweer een jaar geleden verkocht

banditzxr2.jpg


bandit2.jpg
 
Hey petit poir ... mooie bandit. Kan je me eens wat meer zeggen over die spiegels en dat ruitje. Ben zelf al ee ntijdje op zoek naar goeie vervangers maar heb tot nu toe geen enkele spiegel gevonden die mooi is en waar goed door te kijken valt. En dat ruitje dat is ook wel lekker ...
 
Hey petit poir ... mooie bandit. Kan je me eens wat meer zeggen over die spiegels en dat ruitje. Ben zelf al ee ntijdje op zoek naar goeie vervangers maar heb tot nu toe geen enkele spiegel gevonden die mooi is en waar goed door te kijken valt. En dat ruitje dat is ook wel lekker ...

Hoi,

De spiegels heb ik na lang zoeken gevonden in de showroom bij van der heyden moteren in den bosch
http://www.vdheydenmotors.nl/
Alleen lagen ze daar zo in een glazen display kast enne het zijn gewoon universele spiegels denk ik. Ik kreeg er ook geen originele verpakking bij maar ze werden gewoon in een plastic tasje gedaan. Ze kosten trouwens 39 euro.
Enne dat ruitje is er eentje van MRA
http://www.mra.de/
Ik heb het ruitje niet via de winkel gekocht (prijs bij van de heyden 95 euro) maar via een lid van de suzuki bandit club voor 65 euro, toch een leuk verschil.
kijk eens op :
http://www.xs4all.nl/~amvisser/
Dat is zijn website van het bandit depot.

Groetjes Eric
 
ik kan vandaag of morgen mijn B6 ophalen *D
opgeleukt met wat carbon accessoires, rvs remleidingen, en een superbike stuur :}

piccies volgen :)
 
waar blijven die piccies ?
voor de rest ben ik niet ongeduldig hoor
 
grrrrrrrrrrrr testbank was maandag stuk, dus hij word vandaag afgevoerd B|
 
M'n pa heeft een 1200 gehad. Nieuw gekocht. Na iets van 5 maanden al weer ontevreden de deur uit gedaan. Weet niet of de motor zo slecht was of dat hij niet van z'n BMW-verslaving af kon kicken.

Edit: |( Oeps dacht dat dit een algemeen bandittopic was |(
 
das klote, morgen verwachten we dan wel de fotootjes

hebben er hier eigenlijk bandit rijders progressieve veren laten steken vooraan, heb de prijs eens laten maken bij de dealer 160 euro exclusief, of hebben jullie andere zaken gedaan zoals dikkere olie of iets meer olie om de veren wat minder slap te maken ?

M'n pa heeft een 1200 gehad. Nieuw gekocht. Na iets van 5 maanden al weer ontevreden de deur uit gedaan. Weet niet of de motor zo slecht was of dat hij niet van z'n BMW-verslaving af kon kicken.

Edit: |( Oeps dacht dat dit een algemeen bandittopic was |(

die mietjes met hun 1200 mogen ook iets zeggen hoor :+
 
das klote, morgen verwachten we dan wel de fotootjes

hebben er hier eigenlijk bandit rijders progressieve veren laten steken vooraan, heb de prijs eens laten maken bij de dealer 160 euro exclusief, of hebben jullie andere zaken gedaan zoals dikkere olie of iets meer olie om de veren wat minder slap te maken ?die mietjes met hun 1200 mogen ook iets zeggen hoor :+

ik ben van plan WP of hyperpro veren icm met dikkere olie erin te doen. de voorvering is idd wat slapjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan