Kleurstatus: nickname andere kleur wanneer online

U is ook ervaringsdeskundige :?

Ik heb niet zovaak in een koelkast gezeten, dus ik ben geen expert op dat gebied :P

Ps, we hebben toch onderaan de indexpagina een waslijst met gebruikers on-line :?

Als jouw plan wordt uitgevoerd is daar ineens ruimte voor nog een banner... :P
Aan de andere kant, stel dat je onzichtbaar wilt zijn. Blijft je nick dan zwart als je on-line bent :?

Zie je, het is niet zo makkelijk... ;)

I know about the indexpage... maar om nou hele tijd terug te keren naar de indexpagina om te zien of iemand wel of niet online is :X

Iemand die onzichtbaar wilt zijn, die kan gewoon zwart blijven. Snap eigenlijk niet waarom iemand onzichtbaar wil zijn, log dan gewoon niet in :P

Zie je, het is niet zo moeilijk... ;)
 
Wat is het nut om te weten dat iemand online is?

Tja, in m'n eerste post zei ik het al dat het wellicht niet zo nuttig zal zijn.

Maar als iemand offline is, dan weet ik dat die niet gelijk reageert op een mogelijk post/reactie van mij of iemand anders? Het is een kleine reden.. misschien dat andere mensen nog meer (of betere) redenen weten :)
 
Tja, in m'n eerste post zei ik het al dat het wellicht niet zo nuttig zal zijn.

Maar als iemand offline is, dan weet ik dat die niet gelijk reageert op een mogelijk post/reactie van mij of iemand anders? Het is een kleine reden.. misschien dat andere mensen nog meer (of betere) redenen weten :)

Jaaaa, stalken... :+
 
Wat is het nut om te weten dat iemand online is?

Heeft geen nut, maar is altijd handige info


[Off-Topic]
Kwam gisteren tijdens het opruimen van mijn pc nog een oud filmpje tegen, gemaakt door een bepaald "heilig" iemand over een banaan en een blender })
Iemand interesse??
[/Off-Topic]
 
Heeft geen nut, maar is altijd handige info


[Off-Topic]
Kwam gisteren tijdens het opruimen van mijn pc nog een oud filmpje tegen, gemaakt door een bepaald "heilig" iemand over een banaan en een blender })
Iemand interesse??
[/Off-Topic]

Yep... :P })


Ik vind t wel eens leuk om niet als on-line gezien te worden en op de achtergrond mee te lezen.. }) })
En soms heb ik gewoon helemaal geen zin om te posten. B|
 
Zowieso kan je toch al zien dat er iemand online is op de startpagina :? |(


Zoals stukje omhoog al vermeld:

I know about the indexpage... maar om nou hele tijd terug te keren naar de indexpagina om te zien of iemand wel of niet online is :X

Overigens vind ik de indexpagina prima zo, hoor. De namen van mensen die online zijn mogen van mij gewoon blijven staan! :)


Ik vind t wel eens leuk om niet als on-line gezien te worden en op de achtergrond mee te lezen.. }) })


Uitloggen en dan meelezen :P
 
Yep... :P })


Ik vind t wel eens leuk om niet als on-line gezien te worden en op de achtergrond mee te lezen.. }) })
En soms heb ik gewoon helemaal geen zin om te posten. B|

Hmm...maar van jou weten we toch dat je erachter zit als je niet aan het werk bent... :+ :P



Hoewel..niet iedereen wanneer jij aan het werk bent :X O-)
 
Joefgotmeel

Je bent wel de laatste die ik had verwacht eerlijk gezegd :+


Ik iets niet begrijp...jij vragen ons...wij ruimte hebben voor filmpje.
Ik zien in jouw profiel beroep: 'systeembeheerder' ... :?

En je hebt niet eens ERGENS ruimte om zoiets te hosten ?

(Niet lullig bedoelt, maar dan wil ik jou niet als sys-beheer :P )
 
Ik iets niet begrijp...jij vragen ons...wij ruimte hebben voor filmpje.
Ik zien in jouw profiel beroep: 'systeembeheerder' ... :?

En je hebt niet eens ERGENS ruimte om zoiets te hosten ?

(Niet lullig bedoelt, maar dan wil ik jou niet als sys-beheer :P )

Ruimte zat, maar kan/mag helaas "mijn" (dus van baas) eigen webservers niet misbruiken. Normaliter komt er geen hond achter als ik het wel zou doen, maar op dit moment zijn er techneuten van een van onze leveranciers druk bezig met het bouwen van een webwinkel en zitten dus vrij vaak op die server...
 
Ruimte zat, maar kan/mag helaas "mijn" (dus van baas) eigen webservers niet misbruiken. Normaliter komt er geen hond achter als ik het wel zou doen, maar op dit moment zijn er techneuten van een van onze leveranciers druk bezig met het bouwen van een webwinkel en zitten dus vrij vaak op die server...
Normaal rij ik altijd te hard, maar nu heb ik zonet gezien dat er een radarpost staat verderop... :P ;)
 
Toch gewoon het MSN principe :? Niet moeilijk doen...

Lijkt me op zich wel grappig, maar het zou pas functioneel zijn als M-F een vaste (dus in de site geïntegreede) chatbox had. Natuurlijk hebben we altijd die van MSN groups nog, maar die staat los van M-F.
 
Terug
Bovenaan Onderaan