Bobber pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nounounou, moet dat zo?


Daarbij: vlak daaronder is al gezegd dat het een HD was!
 
Laatst bewerkt:
bekkie geschrobt met groene zeep (50's style)
nou weer blij.
ps nog bedankt voor die trumpet foto op het truimph topic

Tis al goed he...... :)

wat betreft de Triumph, laat eens een foto zien van wat je in gedachten hebt....Misschien zijn er hier nog enkele die, als je ze het op een aardige manier vraagt, nog ideeen voor je hebben. Ze komen hier met de meest wonderlijke creaties....dus.....
 
Ik kan de gereedschapskist weer tevoorschijn halen...!
Van het weekend mooie Continental oldskool bandjes gekocht op vehikel. Haal ik m'n achterwiel eruit om de band te verwisselen, en blijkt dat ik gigantische (nou ja...) speling heb op m'n achter tandwiel heb.
Deze zit met klinknagels op de remtrommel vast en ik was de klinknagels aan het verliezen...
Net even een nieuw setje gekocht, dus vanavond lekker het Oud Hollandsch klinknagelnagelen bedrijven! Dat plezier heb je niet hè... met die moderne troep! :+
 
Ik kan de gereedschapskist weer tevoorschijn halen...!
Van het weekend mooie Continental oldskool bandjes gekocht op vehikel. Haal ik m'n achterwiel eruit om de band te verwisselen, en blijkt dat ik gigantische (nou ja...) speling heb op m'n achter tandwiel heb.
Deze zit met klinknagels op de remtrommel vast en ik was de klinknagels aan het verliezen...
Net even een nieuw setje gekocht, dus vanavond lekker het Oud Hollandsch klinknagelnagelen bedrijven! Dat plezier heb je niet hè... met die moderne troep! :+
:X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X


;)


Haal gelijk de tank er even af, kun je er scallops op spuiten :P :9



In de BSH van deze maand staat overigens een gave chopper, met satijnzwarte tank met daarop de vorm van vlammen maar de "vlammen" zelf bestaat weer uit zwart/witte ( race- ) blokjes met tussen de "vlammen" en de zwarte tank een vette rode pinstripe :} :}
 
maakt allemaal niets uit hoe je het doet, als je maar opschiet met dat moois!


ons een beetje lekker maken, met mooie verhalen, dan laten wachten :{
 
die doet het niet, heb al een andere staan maar moet die nog aansluiten B|


Ik kan een scanner in ± 2 minuten aansluiten... :X :X ;)

En ik heb m'n tandwiel weer gefikst, dus ik trap hem aan en ga lekker tuffen 8-)
Kan ik mooi die ingescande foto bekijken als ik weer terug ben! :+
 
Laatst bewerkt:
Ik kan de gereedschapskist weer tevoorschijn halen...!
Van het weekend mooie Continental oldskool bandjes gekocht op vehikel. Haal ik m'n achterwiel eruit om de band te verwisselen, en blijkt dat ik gigantische (nou ja...) speling heb op m'n achter tandwiel heb.
Deze zit met klinknagels op de remtrommel vast en ik was de klinknagels aan het verliezen...
Net even een nieuw setje gekocht, dus vanavond lekker het Oud Hollandsch klinknagelnagelen bedrijven! Dat plezier heb je niet hè... met die moderne troep! :+
Heb vanmiddag ook nog ffe geklonken.nieuwe ketting.tevens nieuw compenating sprocket en cam slider gemonteerd.Totaal dikke 400 eurotjes.Maar gelukkig geen uitgelopen bigend.Maar dus weer geen elektriese ontsteking.
 
nitro in slaap gesukkeld???? :z :z
Rustig, rustig, het is maar een Harley hoor :P :9

Die Niels is ook zo slim hè, fotootje, had ik zelf nog niet aan gedacht.

Enne....een scanner aansluiten kàn ik ook wel, heb nu alleen geen zin om achter de computer aan de bedrading te gaan zitten klooien op m'n knieën ;)

Piccie dan maar ????

full
 
Deze is idd wel kool... rode velgjes hebben toch wel wat... wie hep 'em gebouwd? Die sikkemans zelf? Lijkt namelijk wel een beetje een fiets die door Exile cycles gebouwd kon zijn... http://www.exilecycles.com/
 
Kan niet missen dat dit Exile is of heel, heel goed gejat is.
Alleen de invulling van het vlammetje op de tank is anders
Kijk maar eens:

exile.jpg
 
Het verhaal is nog veel stoerder:

Degene die die fiets gebouwd heeft is een Londenaar die een Harley/Custom zaak heeft/had, die eindelijk genoeg geld bij elkaar gespaard had om een Exile fiets te laten bouwen. Hij heeft vakantie genomen, is naar Amerika gevlogen en is gaan praten met de mannen van Exile over hoe of wat. Hij had zelfs tijd om daar alvast wat te beginnen met de bouw van de chopper en de kwaliteit van z'n werk viel daar zo in goede aarde dat ze hem gevraagd hebben daar te blijven werken............wat'ie dus ook gedaan heeft :} :}


Motor ziet er ondertussen alweer heel anders uit: 21" voorwiel en gewoon zwarte banden omdat'ie nogal graag "tire-poppin'" burn-outs doet en die whitewalls tamelijk duur zijn voor dat soort grappen.



Voor de rest van het verhaal: Koop zelf de Back Street Heroes ! :P :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan