KTM 950 SM

wat een vette bike!! :9~
ik ga mijn 1000RR inruilen op die 950, dikke akrapovic uitlaat erop en knalluh!!!!!
Zijn er nog meer MF'ers die voor deze KTM gaan??
:P
 
Als de 950 SM rijdt als 'ie er uit ziet, komt er een bij mij in de tuin.

Twee weken geleden heeft er trouwens een eerste test met het productiemodel in Motor73 gestaan - waren erg positief. In dat artikel wordt een prijs van 12.550 genoemd. Volgens MCN UK komt 'ie in juni naar de UK - misschien ook in NL...? Safe weet nog van niks.

Volgens artikel klonken de st pijpen ook al erg goed (scheelt weer wat doekoes op de prijzige Acra's). Op www.950sm.com staan wat filmpjes en foto's.

Ben nog steeds benieuwd of 'ie hard of metallic oranje wordt. Mocht je er idd een gaan kopen (een oranje) en ik ook, heb je dan interessen om evt samen de oranje kuipdelen met oranje te laten spuiten...? Kunnen we misschien een goede deal maken.
 
hey kire,
ik ga voor de zwarte uitvoering, die vind ik wel errug vet!
maar ik las gister in het blad motor dat er tot september maar 20 naar NL komen.... dus dat wordt moeilijk om dr een te bemachtigen denk ik...
dan wacht ik wel ff tot volgend jaar.
de test was ook heeel positief, het enige minpuntje was dat er dus geen toerenteller op zit, maar daar valt wel mee te leven!
:]
 
..'met' als in 'metalic oranje'- voor de posers, zeg maar ;)
ow... okee
nou, mocht ik er één kopen, dan ben ik zeker..... niet geintresserd :+
ik vond het fancy-plaatwerk op de duke al een nadeel, en al is de 950-sm geen echte sm, ik wil het plastic zo goedkoop mogelijk houden. Fancy stuf moet ook functioneel weze en betaalbaar blijven (dus carbon vervanging zit er ook niet in ;) )

es zien of ze al power-slides hebben voor de 950SM ;)
 
Ik weet alleen dat een acrapovic uitlaten systeem op 1500 euries komt.... Vrij prijzig dus... :o
Verdere accesoires weet ik niet, en zo'n verlagingssetje zit er ook vast wel aan te komen.
Jammer alleen dat er in Nederland maar twintig stuks van de 950SM worden geleverd tot september........ '(
EDIT: aKrapovic
 
Laatst bewerkt:
Vind um in enduro ook wel :9~ *O* :Y
01.jpg
 
Er komen 20 stuks ktm 950 SM naar holland, elke ktm dealer 1 heb ik me laten vertellen. Ik was laatst bij safe amsterdam enne er zijn al flink wat mensen die de SM 'blind' hebben besteld! Ik denk dat ik dan maar ff wacht tot 2006..... -O-
Maar die enduro uitvoering ziet er ook wel strak uit! :9~
 
Safe Zoetermeer volgens mij hetzelde.
Was er afgelopen week en sprak daar met een man op een Oostenrijkse Duke II.
Hij had deze van KTM in bruikleen totdat zijn 950 SM er was.
 
Safe R'dam had het zelfs ovr slechts 19 stuks tot DECEMBER.

Betwijfel of de verkoop zo'n vaart zal lopen (de halve wereld zat al jaren op de SuperDuke te wachten en hoeveel heb jij er al op de weg gezien?) maar 19 is niet veel.

Erger is dat zo weinig fietsen waarschijnlijk betekent dat er geen demo-fiets in Nederland komt... '(

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer de productie van de enduro gepland staat? Ziet er ook errruuggg lekker uit.
 
Ze zullen daar wel kitjes voor gaan verkopen :?

Setje velgen met andere schijf en adapter...klaar is kees. (Okay, tandwielverhouding aanpassen.)
 
full




gisteren weer heel wat leuke dingen gezien en gehoord op zolder,echt een goed evenement.
 
zo'n duke kost volgens mij nieuw rond de 13,500 eurootjes.
rijdt wel lekker idd, heb vorige week een proefritje gemaakt, en dat reed verrekte lekker!! :] :] *O* :P :9~ :9
 
leuke link, kire! :}
Zijn er al MF'ers die een KTM 950 SM hebben besteld??
Ik denk dat ik nog ff wacht, ben een beetje afgeknapt op KTM...
Misschien een rare keuze, maar heb nu mijn oog laten vallen op de Yamaha TDM met ABS. Volgens mij goedkoper en betrouwbaarder dan de KTM... Enne geen kinderziektes, want hij bestaat al een tijdje! :P
Maar, ja misschien wil ik morgen wel weer heel wat anders!!!! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan