Kawasaki Z1 / Z900 / Z1000 topic

Mooi!!!!
Ben benieuwd naar de volgende stap.
Zitten er hier tov de vorige foto niet ook andere luchtfilters op..? Ben benieuwd welke aangezien ik ook nog met de standaard kast rondrij.
Ik heb trouwens het zelfde probleem met m'n benzinekraan...
Als ik hem op reserve wil zetten moet ik de tank iets omhoog trekken/tillen.
Hoi zoran het is ook een optie om een pingelbenzinekraan aan te schaffen,deze zijn verkrijgbaar met 1 uitgang of met 2 uitgangen, deze zijn bij jan smit verkrijgbaar hoort alleen een tankadapter bij.
p.s. pingels zijn niet goedkoop.
 
Hmm pingels, weer iets geleerd vandaag.
Geen idee wat het is maar ik ga maar is zoeken, thanx!
 
Hoi zoran het is ook een optie om een pingelbenzinekraan aan te schaffen,deze zijn verkrijgbaar met 1 uitgang of met 2 uitgangen, deze zijn bij jan smit verkrijgbaar hoort alleen een tankadapter bij.
p.s. pingels zijn niet goedkoop.

Je hebt ze ook met 3 uitgangen, zoals ik die heb. 2 uitgangen naar de carbs en 1 uitgang naar de benzinepomp voor het lachgassysteem. Deze kraan heeft wel 1 nadeel: er zit geen reservestand op, alleen open of dicht. Je kunt ze trouwens ook bij Ritzen Motors krijgen (kopen). Ik heb trouwens nog een Pingel adapterschroef liggen. Deze zijn bedoeld voor de oude aansluitingen (Z1 en Z900).
 
Wat is het voordeel (behalve dat m'n tank beter past) tov de standaard kraan?
 
Je hebt ze ook met 3 uitgangen, zoals ik die heb. 2 uitgangen naar de carbs en 1 uitgang naar de benzinepomp voor het lachgassysteem. Deze kraan heeft wel 1 nadeel: er zit geen reservestand op, alleen open of dicht. Je kunt ze trouwens ook bij Ritzen Motors krijgen (kopen). Ik heb trouwens nog een Pingel adapterschroef liggen. Deze zijn bedoeld voor de oude aansluitingen (Z1 en Z900).
that's strange ik heb op allebei mijn kawa's een pingel op de ene kawa met 1 uitgang op de andere kawa met 2 uitgangen maar ze hebben beide een reservestand.
 
that's strange ik heb op allebei mijn kawa's een pingel op de ene kawa met 1 uitgang op de andere kawa met 2 uitgangen maar ze hebben beide een reservestand.

Mijn kraan is dan ook bedoeld voor race applicaties 3 uitgangen met hoge flow.
 
Zou er ook zo'n Harris demper op mijn huidige uitlaat passen?
Ik vind die Laser demper wel leuk maar hij is nogal aanwezig...
Zo'n Harris dempertje ziet er wel subtiel uit (geluid zal vast niet subtiel zijn :) )
 
Gespot in duitsland (paar weken geleden):

full
 
'(

11/12 juni = tentamen :(
15-17 julo = pLan 7 :(
27/28 augustus = staat genoteerd, nu net vergeten om op het prikbord te gaan kijken :+

D'r komt nog een datum bij. 25/26 juni. Plaats (voor jou helemaal interessant): vliegveld Brustem bij St. Truiden. Onder voorbehoud van toestemming van een of andere Belgische minister.
 
Hallo, mooi om te zien dat er nog mensen zijn met smaak...
Mvg, Jaak.

jaakszedshop.benzworld.be
 
full


Even een Kawasaki-quiz-vraagje. Wat is dit voor een motor, wie is die man links van de motor gehurkt en in welk jaar is deze foto genomen?
 
full


Dit is een dubbele Kawasaki turbo, gebruikt voor recordraces op Bonneville. De cilinderinhoud is niet bekend, maar ze zijn in ieder geval wel opgeboord. De motor levert 380 pk.
 
full


De motor van de vorige post was van Tom Elrod. De foto's zijn van 1980, 1981 of 1982, dat kan ik niet precies achterhalen. In 1979 werd Tom lid van de 200mph club meet de dubbelblokker (200,022 mph = 321km/u). Tijdens het evenement van deze foto haalde hij een snelheid van 377,5 km/u.
 
Yep. Kijk ook eens naar de banden. Smalle banden dus en dan 377 km/u ermee rijden.
 
GEEN KUIP!!!
Oei oei oei oei oei, wat moet die vent de volgende dag een pijnlijke nek gehad hebben.
Tevens denk ik dat met een goede stroomlijn er misschien wel 50km/h meer topsnelheid haalbaar zou kunnen zijn :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan