Hoe was de Mega Meeting 2005?

full
 
Allemensen, ze rijdt dan misschien nog wat overdreven voorzichtig op die PK-rijke tweewieler van haar, maar het gebrek aan kilometers maakt ze meer dan goed met de kwantiteit aan foto's die ze hier plaatst! :}
 
Ikke (in oranje jas) had het ook wel naar m´n zin vandaag. Jammer dat er een stel (undercover-)agenten waren die het feestje een beetje verpest hebben. Daardoor was er maar weinig actie.

(Afbeelding)

Iemand een goed programma om 144 foto´s in één keer te croppen? Dan ga ik ze deze week posten.


Paint Shop Pro: script opnemen en vervolgens met de batch-verwerker loslaten
op de betreffende bestanden.
 
'k snapte er echt geen drol meer van, had begrepen dat iedereen erlangs zou rijden, dus de meute maar gevolgt. Die reed eerst verkeerd, ziet er best apart uit zo'n grote groep motoren die op een klein kut weggetje aan het keren zijn ...

Vervolgens geven degenen voor een dot gas en gaan ook nog 's met 120+ tussen +/-80 rijdende auto's door laveren. Vond dat niet verantwoord, zeker niet met die rukwinden af en toe, ben maar afgehaakt en gewacht op een volgend groepje en toen kwamen we dus rechtstreeks in Amersfoort uit...

Ben trouwens zo rond 12:50 in de rij gaan staan.

Ja dat was ook de bedoeling stond ook in HET PLAN! Maar vreemd dat jullie op een verkeert weggetje uitkwamen. Hoe zijn jullie gereden dan? De route was namelijk ook aangegeven. De snelweg op afrit 24 en vanaf daar was de hele route gepijlt door Choppy...
 
Neem aan dat gezien het weer, en de hoeveelheid blauw de toestanden van vorig jaar nu niet voor kwamen??

Een stel debielen die de openbare weg onveilig maken met truukjes en kunstjes (hoe knap ook) was voor mij een reden om lekker over te slaan dit jaar....
 
Ik ben blindelings achter degene voor me aangereden, de rest van ons groepje (5man) zouden meegaan. Maar de laatste keer dat ik in het topic las zouden we met z'n alle gaan dus heb er ook niet aan gedacht om op die Pijlen te letten, had ook nergens de afslag opgeschreven (geen tankpad bij me)
 
Terug
Bovenaan Onderaan