Z1000 - 750 - 750S meeting place 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee kom niet uit de buurt maar heb mijn Z wel bij Horeon gekocht.

Heb veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel motorzaken bezocht toen ik de Z wilde kopen...Horeon was 1 van de laatste op de lijst....maar dat was de enigste waar ik goed advies kreeg , netjes geholpen , geen loze beloftes ,leuke mensen ,heel gezellig en vertrouwd, het is een zaak en het zijn mensen die je niet meer veel tegenkomt tegenwoordig

maar dit is volledig mijn mening

Inderdaad, het is nog een echt Motorzaakje én met een Kawahart! Als je kawa hebt zijn er weinigen in NL die er echt verstand van hebben. Horeon heeft vroeger ook veel in de racerij gezeten met eigen motoren. Ik vindt ook al die Safemotors en andere ketens helemaal niks, geen emotie, geen hart.
 
Inderdaad, het is nog een echt Motorzaakje én met een Kawahart! Als je kawa hebt zijn er weinigen in NL die er echt verstand van hebben. Horeon heeft vroeger ook veel in de racerij gezeten met eigen motoren. Ik vindt ook al die Safemotors en andere ketens helemaal niks, geen emotie, geen hart.
precies...gewoon n klant...verder niks...enne niet zeiken als je eens wat hebt...ben je lastig..zo snel mogelijk je een fiets in de maag splitsen en als je meer vraagt dan dat er in de folder staat ...kijken ze je aan of ze water zien branden

ps: Arjan werkt er nog
 
zo, da was toch ff lekker, 3 uurtjes rijden, vast oefenen voor de grote vakantie, gaan we met de kids naar de Ardennen, vrouw in de auto met de jongens en ik op de bike erachteraan, want in de Ardennen wordt natuurlijk wel gereden !

Beetje pech: de gashendel blijft hangen, hij loopt stationair 2000 toeren, als je de hendel terugduwt gaat ie netjes naar 1200. Bij Molenaar kwamen ze erachter dat dat onder de tank moet worden afgesteld, dus volgende week vrijdag wegbrengen en zaterdag weer terug. af en toe een beetje link, want echt remmen op de motor doet ie niet...
 
Nou ik heb een mede MF gevonden hier! Hij woont 15 minuten bij mij vandaan. Hij rijdt geen Kawa, maar ach, moet kunnen, toch? :X

Kunnen de weekenden gevult worden met nog meer Nederlands motorgespuis op de zwitserse wegen })

Bedankt Zmuis voor de bemiddeling. Contactbureau niet wat voor je? ;)
 
zo, da was toch ff lekker, 3 uurtjes rijden, vast oefenen voor de grote vakantie, gaan we met de kids naar de Ardennen, vrouw in de auto met de jongens en ik op de bike erachteraan, want in de Ardennen wordt natuurlijk wel gereden !

Beetje pech: de gashendel blijft hangen, hij loopt stationair 2000 toeren, als je de hendel terugduwt gaat ie netjes naar 1200. Bij Molenaar kwamen ze erachter dat dat onder de tank moet worden afgesteld, dus volgende week vrijdag wegbrengen en zaterdag weer terug. af en toe een beetje link, want echt remmen op de motor doet ie niet...
Is zo'n 'cruisecontrol' niet handig voor vakantie dan? :+

Ik ga nog even een eindje rijden :] Tis weer droog :)
 
Nog iemand lekker gereden vanmiddag???

ikke wel }) ...was weer heerlijk :P ....lekker gummen :9 ....bandje is nu wel heel dun aan t worden achter :X ...maar vrijdag nieuw rubber en een 12.000km beurt en dan kan die er weer ff tegen O-)

ff voor de dynodag weggeweest...lokatie bekeken...en stukje route aangereden.

kwam nog n mooie zwarte italiaan,merk:steigerend paard,tegen op de locatie ;)

(Afbeelding)

daar zou ik ook wel even mee willen spelen.














(en ik bedoel niet die tomaat :+ )
 
@pina
laatst had mijn (nieuwe) baas een opmerking over ... en collega's';

don't put your pen in company ink.

vond hem wel het onthouden waard.


@fulleke
beetje vroeg met nr 8, nog lang geen 2500


poll; hoe lang over deze nummer 8 ??

One of my colleagues actually would have liked me to put my pen in her ink! ......I didn't do it!
 
en toen werd je wakker met een natte broek.



full
 
Hallo allemaal,

Helaas zit ik niet zo vaak achter de PC dus moest ik weer een hoop lezen.

De blauwe Z heeft inmiddels wat modificaties gehad:

Kentekenplaathouder van PUIG, past mooi op de orginele punten.
Laser Duo-tech titanium
Spiegels op de stuureinden
Kleine knippers

Afdekplaat voor de kont is besteld en vakantie geld komt eraan dus dan komen en
stalen remleidingen op, hyperpro vering en osco (omdat ik een hekel heb om de ketting te smeren.)

Net de Z helemaal gewassen, morgen op de foto en dan post ik hem gelijk.

Duurt wel lang trouwens dat inrijden tot max. 4000 rpm.

Iedereen vast een prettig weekend!
 
Hallo allemaal,

Helaas zit ik niet zo vaak achter de PC dus moest ik weer een hoop lezen.

De blauwe Z heeft inmiddels wat modificaties gehad:

Kentekenplaathouder van PUIG, past mooi op de orginele punten.
Laser Duo-tech titanium
Spiegels op de stuureinden
Kleine knippers

Afdekplaat voor de kont is besteld en vakantie geld komt eraan dus dan komen en
stalen remleidingen op, hyperpro vering en osco (omdat ik een hekel heb om de ketting te smeren.)

Net de Z helemaal gewassen, morgen op de foto en dan post ik hem gelijk.

Duurt wel lang trouwens dat inrijden tot max. 4000 rpm.

Iedereen vast een prettig weekend!

als je meer rijdt duurt het inrijden ook niet zo lang. })
zo'n straf is het niet om met het zetje te :]
ik ben wel benieuwd naar je mods dus snel een piccie morgen.
 
Hallo allemaal,

Helaas zit ik niet zo vaak achter de PC dus moest ik weer een hoop lezen.

De blauwe Z heeft inmiddels wat modificaties gehad:

Kentekenplaathouder van PUIG, past mooi op de orginele punten.
Laser Duo-tech titanium
Spiegels op de stuureinden
Kleine knippers

Afdekplaat voor de kont is besteld en vakantie geld komt eraan dus dan komen en
stalen remleidingen op, hyperpro vering en osco (omdat ik een hekel heb om de ketting te smeren.)

Net de Z helemaal gewassen, morgen op de foto en dan post ik hem gelijk.

Duurt wel lang trouwens dat inrijden tot max. 4000 rpm.

Iedereen vast een prettig weekend!
eigenlijk vergeet je de belangrijkste accessoire:

full


en inrijden gaat als volgt: tot 1000 km maximaal 5000 toeren, smeerbeurt, daarna iedere 100 km 1000 toeren hoger...
 
ik...en nog meer met mij ...ook naar jouw resultaat

je doet t gelijk goed moet ik zeggen....doe je dat dekseltje ook nog???

Hoi Muis, ik vroeg het wel of het verstandig of nut had om dat filterhuis uit te raggen, hij zei dat de winst minimaal was en kans op vocht, vuil in het filterhuis groot was. Aan mij dus de keus.....ik laat hem lekker zoals hij is.
Het schijnt dat er een sensor in het filterhuis zit wat alles daar in regelt dus hij krijgt toch wel genoeg lucht...
 
One of my colleagues actually would have liked me to put my pen in her ink! ......I didn't do it!

t'is wel een manier om je collega's beter te leren kennen, zo heb ik ook wel eens kennis mogen maken met een leuke vrouwelijke collega, alleen na bijna een jaar vondt mijn vrouw het wel erg verdacht dat ik iedere keer mijn hond zolang uitliet.

tis allemaal wel weer goedgekomen *D
 
voor het weekend wordt goed weer opgegeven. :} :}
dus dat wordt eindelijk weer een weekend veel :]
ik ben dat pokke wer weer in het weekend allang zat.
 
Hallo allemaal,

Helaas zit ik niet zo vaak achter de PC dus moest ik weer een hoop lezen.

De blauwe Z heeft inmiddels wat modificaties gehad:

Kentekenplaathouder van PUIG, past mooi op de orginele punten.
Laser Duo-tech titanium
Spiegels op de stuureinden
Kleine knippers

Afdekplaat voor de kont is besteld en vakantie geld komt eraan dus dan komen en
stalen remleidingen op, hyperpro vering en osco (omdat ik een hekel heb om de ketting te smeren.)

Net de Z helemaal gewassen, morgen op de foto en dan post ik hem gelijk.

Duurt wel lang trouwens dat inrijden tot max. 4000 rpm.

Iedereen vast een prettig weekend!

Hoi Buch, wij lopen in iedergeval geen blauwtje met onze Z (eindelijk nog een blauwe onder ons)
 
voor het weekend wordt goed weer opgegeven. :} :}
dus dat wordt eindelijk weer een weekend veel :]
ik ben dat pokke wer weer in het weekend allang zat.

weet je het zeker ?

Opgesteld op vrijdag 13 mei 2005 om 05.12 uur.

Eerste vijf dagen, zaterdag 14 mei 2005 tot en met woensdag 18 mei 2005:

Wisselvallig weer met geleidelijk daling van de middagtemperatuur naar enkele graden onder de langjaargemiddelde waarden van ongeveer 17 graden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan