Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha true
Zat met het volgende "dilemma" wat erger was:
- Koplamp SD
- Kippekontje Tuono (incl. die rare vleugeltjes)
Het V2 blok heeft de doorslag gegeven, als er nog een twin onder die Italiaan had gehangen was die het hoogst waarschijnlijk geworden O-)
Waarom dan ook niet voor een Superduke kijken?
Heb deze nu sinds oktober (na mn Triumph uitstapje), dus ook weer terug in 2 cylinder-land -> Heerlijk
Qua koppel / vermogen ga je er ook niet bepaald mee op achteruit t.o.v. de SP *D
Heb toevallig zo'n 500km geleden een 16T voortandwiel op de SD (2022) laten zetten en vindt het echt een verbetering.
Reden was dat ik merkte dat ik nauwelijks z'n 6 gebruikte (te lage toeren bij legale snelheden), nu gebruikt ik deze een stuk vaker.
Filmpje van rijhoogte heb ik niet gezien...
Rij zelf bijna heel het jaar (sneeuw en ijzel heb ik geen zin meer in) op de sportieve rubbers van Bridgestone, laatste jaren op S22.
SD staat nu nog maar 1400 op de teller dus over die combi kan ik nog weinig vertellen in kou. Andere bikes deden het er prima op.
Stuk beter dan Pirelli...
Ga die van mij de deur uit doen, moet hem alleen nog even poetsen en foto's maken.
Gaat om een mat grijze 675R uit 2017 (nog net voordat de 765 er was).
27k op teller incl. quickshifter, arrow, evotech kenteken, enz.
Bridgestone heeft zo'n actie (simply ride ofzo) dat je bij dit soort dingen een gedeelte van je band vergoed krijgt.
Zelf bij een 30%-40% versleten band een compleet nieuwe S22 gehad zonder bij te betalen
Zijn mooie spiegels heb hier ook naar gekeken, voornamelijk voor een beter zicht naar achteren (die standaard spiegels zijn echt waardeloos).
Ben erg benieuwd hoe ze je bevallen, deze hebben iig wel een fatsoenlijk formaat.