Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat ik één van de weinigen ben waarvan de PCX "origineel" is gebleven : geen verhoogd windscherm én met de bult.
Het origineel is minder duur, en met de nadelen kan ik moeiteloos leven. De luchtturbulentie is er in beperkte mate. Ik heb jaren terug een Aprilia Maxiscoot 500 (van de...
@Izzy
Misschien is dit iets voor jou :
Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen
Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen
De aanhouder wint ! Probeer bij nog andere dealers.
"Geluiden" maken deel uit van het verkeer. In sommige gevallen zal je een geluid vlugger waarnemen dan de situatie (klap, bel, sirene, geroep, enz.)
Stel dat je muziek wat luid staat, en er komt een ziekenwagen achter je aan met sirene, dan kan het een behoorlijk gevaarlijke situatie worden...
In de stad en op secundaire wegen "heers" je met je PCX.
Op snelwegen moet je je meerdere herkennen in "koning auto". En dat valt niet mee.
Bij een tochtje maak je vaak meer kilometers omdat het zo leuk is. Maar dan heb je nog de terugweg. Dan wil je al eens wat snellere wegen nemen. En...
Die gleuf is er om turbulentie te vermijden.
Enkele jaren terug had ik een Aprilia Atlantic 500 (van de eerste reeks). De turbulentie ter hoogte van de helm was niet te harden (en dit reeds vanaf 80 km/h). Eerst dacht ik dat het probleem mijn helm was. Een andere helm gekocht, maar het...
Gisteren heb ik 35,60 € betaald voor de 1000-km beurt, in combinatie met de terugroepactie. Behalve de motorolie en wat smering weet ik niet wat er is uitgevoerd.
Da's inderdaad niet goedkoop voor een schokdemper.
Vandaag 60 km duo gereden. Voor de rit heb ik de bandendruk nagezien. Voor slechts 1,6 ipv 2, achter 2,1 ipv 2,5. Na deze drukverhoging was de PCX veel nerveuzer qua rijgedrag, voornamelijk achter. Qua wegligging denk ik dat je voor de...
Enkele jaren terug heb ik mijn instap in de motorwereld gemaakt met een Honda Lead 100. Veel plezier aan beleefd. Vele kleine wegen in de ruime omgeving verkend. Doordat de topsnelheid zich beperkte tot 85 km/h (werkelijke snelheid 80 ?) , het comfort van de duo slecht was en de remmen iets...
Vandaag met veel vreugde 80km afgehaspeld met de PCX. :]
Even de moeite gedaan om enkele snelheden te vergelijken met de GPS :
55 km/h op de teller = 50 werkelijke km/h
78 km/h op de teller = 70 werkelijke km/h
99 km/h op de teller = 90 werkelijke km/h
Mijn PCX heeft nu 680...
Blijkbaar is hier een winterslaap ingetreden. ;)
Dit wil ik even doorbreken met 2 artikels die ik vond :
Het design van de PCX : Honda Worldwide | Design | Designers Talk
Een zeer gewaagd concept : Honda Worldwide | Design | Designers Talk
Voor ik deze http://images.cmsnl.com/img/products/honda-optimate3_big08M51EWA801Z-01_8d88.jpg aansluit op mijn Honda had ik graag jullie tips bekomen. Ik heb al veel gelezen (op dit forum) over de Optimate, maar ik blijf toch met vragen zitten.
Ik lees dat het niet nodig en niet wenselijk is...
Bij mijn eerste bezoek heb ik een oudere man gezien die een grapje maakte over "oud worden". Dat leek me een "gezellig figuur" te zijn. Knap dat die man zo spontaan een grapje maakte terwijl het lot hem niet gespaard heeft.
Eerste tankbeurt na 178 km : een verbruik van 2,55 l/100 km...