Recente inhoud door BAT039

  1. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    Ik denk dat ik één van de weinigen ben waarvan de PCX "origineel" is gebleven : geen verhoogd windscherm én met de bult. Het origineel is minder duur, en met de nadelen kan ik moeiteloos leven. De luchtturbulentie is er in beperkte mate. Ik heb jaren terug een Aprilia Maxiscoot 500 (van de...
  2. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    @Izzy Misschien is dit iets voor jou : Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen De aanhouder wint ! Probeer bij nog andere dealers.
  3. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    "Geluiden" maken deel uit van het verkeer. In sommige gevallen zal je een geluid vlugger waarnemen dan de situatie (klap, bel, sirene, geroep, enz.) Stel dat je muziek wat luid staat, en er komt een ziekenwagen achter je aan met sirene, dan kan het een behoorlijk gevaarlijke situatie worden...
  4. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    In de stad en op secundaire wegen "heers" je met je PCX. Op snelwegen moet je je meerdere herkennen in "koning auto". En dat valt niet mee. Bij een tochtje maak je vaak meer kilometers omdat het zo leuk is. Maar dan heb je nog de terugweg. Dan wil je al eens wat snellere wegen nemen. En...
  5. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    Die gleuf is er om turbulentie te vermijden. Enkele jaren terug had ik een Aprilia Atlantic 500 (van de eerste reeks). De turbulentie ter hoogte van de helm was niet te harden (en dit reeds vanaf 80 km/h). Eerst dacht ik dat het probleem mijn helm was. Een andere helm gekocht, maar het...
  6. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    Gisteren heb ik 35,60 € betaald voor de 1000-km beurt, in combinatie met de terugroepactie. Behalve de motorolie en wat smering weet ik niet wat er is uitgevoerd.
  7. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    Da's inderdaad niet goedkoop voor een schokdemper. Vandaag 60 km duo gereden. Voor de rit heb ik de bandendruk nagezien. Voor slechts 1,6 ipv 2, achter 2,1 ipv 2,5. Na deze drukverhoging was de PCX veel nerveuzer qua rijgedrag, voornamelijk achter. Qua wegligging denk ik dat je voor de...
  8. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    Varix, Wat heeft die schokdemper gekost ? Misschien laat ik er ook eentje plaatsen bij Tremmerie.
  9. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    Enkele jaren terug heb ik mijn instap in de motorwereld gemaakt met een Honda Lead 100. Veel plezier aan beleefd. Vele kleine wegen in de ruime omgeving verkend. Doordat de topsnelheid zich beperkte tot 85 km/h (werkelijke snelheid 80 ?) , het comfort van de duo slecht was en de remmen iets...
  10. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    Vandaag met veel vreugde 80km afgehaspeld met de PCX. :] Even de moeite gedaan om enkele snelheden te vergelijken met de GPS : 55 km/h op de teller = 50 werkelijke km/h 78 km/h op de teller = 70 werkelijke km/h 99 km/h op de teller = 90 werkelijke km/h Mijn PCX heeft nu 680...
  11. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    Givi 323DT : http://www.webmoto.it/94150/GIVI/Parabrezza_323DT+D323KIT.html Givi 322 : GIVI Verhoogd transparant windscher
  12. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    Zijn er PCX-rijders die de afwijking van de snelheidsmeter hebben vergeleken met de GPS? Zo ja, wat waren de resultaten?
  13. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    Blijkbaar is hier een winterslaap ingetreden. ;) Dit wil ik even doorbreken met 2 artikels die ik vond : Het design van de PCX : Honda Worldwide | Design | Designers Talk Een zeer gewaagd concept : Honda Worldwide | Design | Designers Talk
  14. B

    Gebruik Optimate 3+ van Honda

    Voor ik deze http://images.cmsnl.com/img/products/honda-optimate3_big08M51EWA801Z-01_8d88.jpg aansluit op mijn Honda had ik graag jullie tips bekomen. Ik heb al veel gelezen (op dit forum) over de Optimate, maar ik blijf toch met vragen zitten. Ik lees dat het niet nodig en niet wenselijk is...
  15. B

    honda pcx 125 in europa in 2010

    Bij mijn eerste bezoek heb ik een oudere man gezien die een grapje maakte over "oud worden". Dat leek me een "gezellig figuur" te zijn. Knap dat die man zo spontaan een grapje maakte terwijl het lot hem niet gespaard heeft. Eerste tankbeurt na 178 km : een verbruik van 2,55 l/100 km...
Terug
Bovenaan Onderaan