Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Prima!
Even een aanvulling op de koude reset :motor koud-contact aan-gas langzaam helemaal opendraaien en dan weer langzaam helemaal dicht-CONTACT AF. Vervolgens starten (niet aan het gas komen!) en dan 10 minuten stationair laten draaien( zonder aan het gas te komen!). Je zult merken dat hij...
Proficiat met je Duke 3 (vind ik nog steeds de mooiste 690)! Hoeveel km heeft hij op de teller? Welk uitlaatsysteem ligt eronder? Origineel of aftermarket? Wanneer de laatste beurt gehad (kleppen stellen e.d.). Een Duke moet je niet onder zijn toeren rijden. Het is een misvatting dat je een...
Wat is te doen... alles is te doen. Een paar uur snelweg kan wel, veel gaan verzitten en regelmatig pauzeren. Het is maar een keer per jaar, zeg je. Olie altijd op max houden, er zit namelijk vrij weinig in. In de gaten houden op langere ritten dus. En vooral geen E10 tanken. Stabiliteit is...
Hallo Mus,
Ik heb voor de Duke III een Aprilia Pegaso Strada met hetzelfde XT660 blok gehad (met Powercommander en Akra's). De KTM heeft veel meer vermogen, is echt sneller op alle gebieden.
Ligt er aan hoe snel je wilt rijden op de snelweg en hoe lang. Het KTM blok is niet zo snel buiten adem...
De 690 Duke zou best een of 2 tanden groter achter mogen hebben. Dan gaat hij wat makkelijker met de neus omhoog. Ik heb al een groter achtertandwiel liggen, jaren geleden gekocht, maar geen gelegenheid genomen om het erop te zetten. Snelwegritten worden dan wel nog onaangenamer. Maar op de...
Mooi, verwacht geen wonderen, je moet toch echt wel je best doen wil je hem op het achterwiel krijgen zonder de koppeling te gebruiken.
Maar nu ook een andere uitlaatdemper eronder als de originele er nog onder zit (ik heb de LeoVince), een K&N luchtfilter erin, het SAS systeem eraf slopen...
Heb je het over de grote bout waarover de zijstandaard draait? Wanneer je de schroefdraad van de bout en van het vaste gedeelte goed ontvet en dan met wat sterkere loctite insmeert en weer vastschroeft dan zou het echt moeten blijven zitten. Gewoon voorzichtig zijn met invetten voordat je hem...