Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dagje op Motodrome in Emmen.
Conclusie: crossbaan niet mijn ding.
Team slow slalom
De baan was ook wel erg vettig, nat, zwaar, zuigend zand.
Maar de paar rondjes die ik gedaan heb, heb ik geen schade gereden en mezelf niet pijn gedaan, dus wat dat betreft alles okay.
Maar om nou te zeggen...
Mijn Vespa GTS was van 2006, kocht het ding in 2011 met 6.000km op de klok.
Eind vorig jaar verkocht met 34.000km.
Valt ook nog mee wat betreft gereden kilometers.
In mijn excuus, ding had de laatste 5 jaar met stil gestaan onder een kleedje in de schuur/garage dan dat ik überhaupt naar om...
Ik vind het ding in diep zand sowieso echt goed sturen.
Okay okay ik kom van een Guzzi V85 af, dat was echt een hand vol in los zand.
Maar het zand wat ik nu al tegen ben gekomen her en der rijdend op de Tuareg vind ik erg goed gaan.
Mijn Tuareg is uit 22, van de eerste lichting. Dus ook hier...
Gisteren iets van 200km route gereden bij Get off the Road.
Op de eerste 200 meter ging ik al meteen met een koprol link voor de motor af. Ding ging een ander spoor (onder water in een diepe plas) in dan ik verwacht had. Dus motor ging naar rechts en ik naar links :P
Er gevarieerde route...
Nee toch? De gekartelde rand is de "kop" van de stelbout.
Er onder zit een veertje dat tegen de kartels drukt en verlopen voorkomt.
Mijn koppeling heb ik nooit hoeven bijstellen, van 0 naar 13.000km.
@Edwin83
150km is inderdaad ongeveer normaal dat het lampje dan gaat branden.
Je kunt gerust...
Gaaf gaaf.. :t
Leuk dat jullie het stukje Ligurië boven Finale Ligurië hebben opgezocht.
Heerlijk sturen kun je daar, eindeloos, draaien, omhoog omlaag, geen kip op de weg, stroef asfalt. Dikke aanrader.
Mooie trip en dito verslag zover 😍