Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik de carburateur laat voor wat het nu is, en ik monteer alleen de ABP uitlaat bochten.. Heb ik dan meer kracht en betere prestaties? Iemand die hier ervaring in heeft?
Ik moet nog de dyno kit kopen. Maar ik had er over gelezen dat kit type 1 voor een standaard motor is, zonder andere uitlaat bochten of K&n luchtfilter.
😆 De stationaire bout zit recht voor m'n snuffert. Maar die bedoel ik niet... Stationair loopt m'n motor goed.
Kan het zijn dat de mengschroef aan de achterkant van de carburateur zit?
Ik probeer info in te winnen zodat ik niet te veel hoef te demonteren 😁
In welk opzicht moet het gemodificeerd worden? Gaatjes boren in de deksel van het luchtfilter huis?
Ik vind dat m'n motor een beetje arm loopt, enig idee waar de mengbout zit op de carburateur?
Ik ben zelf van mening dat m'n carburateur iets meer lucht mag krijgen.
Opzich kan ik wel sleutelen. Ik heb wel vaker een carburateur gedemonteerd en aan gepast en ook gerepareerd .
Vroeg mij alleen af, wat kan weg en wat kan blijven.
Ik dacht voor dat ik aan dit klusje begin, kan het geen kwaad om wat goede informatie in te winnen van personen die dit al een keer...
Hallo allen,
Ik wil een dyno kit type 2 monteren op mijn carburateur van mijn honda fmx 650.
Alleen loop ik tegen heel veel slangen aan (Ik denk milieu meuk).
Zijn er tips welke slangen ik kan verwijderen?
En wat is de beste manier om de carburateur te demonteren, (volgorde)?
En zit er...