Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De kleuren (en custom stickerset!!) staan m erg goed inderdaad!
Ik heb deze mede gekocht vanwege de upgrades, dit is eigenlijk alles dat ik ook aan een drz zou doen. Ik ben erachter dat de nokkenassen van yoshimura zijn, volgensmij. Als dat zo is dan wissel ik deze in voor stage 2 hotcams voor...
Dan zal ik de blauwe trend maar doorzetten :p
@MrMuilie dit is jouw oude als het goed is? Weet je toevallig welke nokkenassen erin zitten? Ik wilde de kleppen checken maar dit zijn niet de standaard stage1/2 hotcams volgens mij.
Alvast bedankt!
Update:
Ik ben er achter gekomen dat de sealhead van een kawasaki kx500a hetzelfde is als die van een KLR600A. Ik ga deze bestellen en vervangen, ik plaats nog een update met foto’s als ik ermee bezig ga.
grt. Bart
Ik heb al nieuwe voorvorkkeerringen en olie voorin gedaan, dat scheelde erg veel, maar het probleem is t vinden van een rivisiekitje.. Ik ga een bellen, dankjewel!
Goedemorgen iedereen,
Recent heb ik een KLR600 aangeschaft, maar de achterveer (monoshock) is lek en zakt in wanneer je erop zit. Ik kan online geen revisiekitjes vinden en tweedehands schokbrekers zijn erg schaars. Weet iemand toevallig of er een zaak in Nederland zit die revisies doet of dat...
In Duitsland en België zijn ze wat beter te krijgen voor een lagere prijs. In Engeland zijn ze veel populairder dan hier en komen mindere exemplaren regelmatig langs voor onder de €1000. Maar in beide gevallen zal je de motor ook moeten halen en invoeren en dat kost natuurlijk ook weer geld..
Ik heb ook een Varadero 125 uit 2011. Eind januari rijd ik af voor A1. AVB en theorie heb ik al op zak. :)
Heb er pas een blokje op gereden, maar het voelt al veel meer motor dan de CBF 125 waar ik op les.