Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Thanks Frank,
Peilen ben ik van op de hoogte, maar weet nog na mijn laatste rit ergens in de jaren 90 ;) dat het peil laag stond.. Vandaar dat ik even bang was dat de krukas vastgeroest was.
Start relais heb ik online besteld maar dat was het ook niet. Nu zit de standaard relais er weer...
Ik woon bij Breda, dit zou geen wisselspanning moeten zijn, zal nog eens kijken of de meter idd goed staat.
Dit is net na het laden ja.
De startmotor zit er weer goed in...
Nou heb maar een kannetje olie gehaald en er een scheutje bij gekapt, vond het oliepijl wel erg laag staan ineens.
In de zesde versnelling kan ik de motor door de compressie duwen. Wat mijn inziens zou betekenen dat de krukas nog zin heeft.
De accuspanning is netjes na een oplaad beurt, ook...
Neem aan als er dingen kapot slaan dat je dat wel moet merken en of horen?, de accu is redelijk recent, maar had al vrij snel problemen.
als een vd leidingen gescheurd zijn dan moet er toch ergens benzine komen waar het niet hoort, de motor moet sowieso een beurt maar heb weinig behoefte aan...
Het verschil tussen rondgaan en aanslaan ken ik wel ;)
Accu rust stand: 11.9
Accu contact aan: 11.5
Accu met startknop: 9.7
Als ik de + & - rechtstreeks op de startmotor zet gaat deze wel rond. Het blok echter niet.
Inmiddels een nieuw start relais geprobeerd wat niet heeft mogen baten, toen maar naar de startmotor gekeken. Gedemonteerd en getest of deze netjes draait op de accu...dat ziet er allemaal goed uit... Toch wil het blok geen aanstalten maken om rond te gaan. Momenteel hoor ik alleen mijn...
Okay thanks, ik krijg mijn RSV niet gestart... Hij doet echt wel zijn best maar slaat niet aan. Motor heeft ook al maanden niet meer gelopen. Snap er niks van.