Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo Niels,
Als ik het goed begrijp heeft je oom dus een zelfde (qua looks) motor gebouwd als die van jou alleen dan op kenteken 900ss en die van jou 860gts? De motor van jou is waarschijnlijk een Harris Ducati,(althans de achterzijde met de excentrice achterbrug en zit zijn identiek maar...
Ik denk dat je op het juiste spoor zit, even wat gegoogled op Triumph en saxon en kom op een framebouwer die ook zijn eigen wielen maakt die idd wel heel erg op die van mij lijken..
Hij heeft half jaren 90 een racer gebouwd op basis van een Triumph 3 cilinder samen met ontwerper ene paul taylor...
Zou goed kunnen hoor, maar wel vreemd dat het hart totaal afwijkt van wat ik kan vinden op het www
Fischer vind ik allleen in de open 3 spaak net als op de eerste gsx-r 1985/1988 (slabby 18")
Het is geen magnesiuum maar ze zijn zo licht omdat alles flinterdun is..magnesium ben ik bekend mee en doe zelf ook al jaren cracktesten (penetrant test)wanneer je in de naaf kijkt zue je wel dat het geen magnesium is.
BBS zijn wel deelbare wielen maar voor autos. Wanneer ik google op BBS motorvelgen komt rr niets bovendrijven dus wellicht ander merk? Ik denk zelf wanneer ik de maten van assen en schijfopnames meet het meest in de Suzuki (gsxr) hoek maar ben niet 100% zeker van die maten.
En dit zijn Marvic Akront uit Ducati superlight van 92. Met magnesium hart en aluminium velgranden.
Zijn ook licht maar niet zo licht als velgen boven in toic waar ik graag merk van achterhaal..