Recente inhoud door Henry de Kuijer

  1. Henry de Kuijer

    De motor-forum circuitdag [update]

    Even een vraagje voor de Circuit Xpers, Hoe zit het met de kleding :? ik neem aan dat er minimale eisen zijn vanuit de organisatie/circuit Ik meen wel eens gehoord te hebben dat je in fullleather moet verschijnen, da’s een klein probleempje. Ik heb een codura jas, wel met protectoren, keflar ed
  2. Henry de Kuijer

    Rugprotectie

    ff Passen, als hij te lang is drukt I je jas omhoog (alsof iemand je aan je kraag omhoog trekt) Een te korte geeft minder bescherming. Hij moet lopen vanaf onderkant rug (dus iets lager dan je broekriem (tenzij je de bouwvakkers mode op na houd)) Tot je nek, niet tot aan je nek. Anders zit hij...
  3. Henry de Kuijer

    Post Preview

    Thanx
  4. Henry de Kuijer

    De motor-forum circuitdag [update]

    Khep m\'n ook maar opgegeven, Altijd al een keer over circuit willen blèren met m\'n kameel. Toevallig een keer op Spa geweest toen hij helemaal open was, errug leuk, vooral achterin :9~
  5. Henry de Kuijer

    Post Preview

    Yep, doe ik nu ook na een paar keer |( zou makkelijker zijn als er gewoon een post button op de preview pagina zetten
  6. Henry de Kuijer

    Post Preview

    Holla, Als ik een \"preview\" doe van een post zie ik geen \"posten\" of \"senden\". Nu moet je dus terug met de back button en dat gaat nog wel een fout, ben je je post kwijt
  7. Henry de Kuijer

    Tankschade

    Nee hoor, als de benziene en damp er eenmaal uit is kan er geen nieuwe ontstaan. (daar voor moet immers benziene in de tank zitten) Dat zal meer met het dunne materiaal te maken hebben dan met de dampen, hardsolderen doe je met een open vlam! Wel kan je met hardsoldeer beter dunne materiaalen...
  8. Henry de Kuijer

    Tankschade

    Je last het aan de buitenkant, No Way dat je het via de tank opening kan doen Normaal gooi je het water er natuurlijk uit voor je gaan beginnen, het heeft zijn werk dan al gedaan, alle benziene en gassen zijn er uit
  9. Henry de Kuijer

    Tankschade

    De standaart manier is om hem vol te gooien met water (water? ja water) water is zwaarder dan benziene, dus alle benziene drijft er uit. Het grootste voordeel is dat alle (explosieve) dampen er uit worden geduwd (waar water zit, zit geen gas)
  10. Henry de Kuijer

    Vallen wetmatigheid ?

    Nooit onderuit gegaan op de straat, graffel/berg/blubber paden is een ander verhaal, ben hele tijd geleden gestopt met tellen. Allemaal onder de 20 km/hr, juist als je langzaam gaat ben je onstabiel (ik teminste wel met m\'n kameel van 220 kg) Kan niet zeggen dat ik meer gevallen ben in m\'n...
  11. Henry de Kuijer

    Ze mogen dan wel tig keer SBK gewonnen hebben maar

    Het probleem van een V-twin is dat ze het ontwerp nooit afgemaakt hebben, Als je hem eerst plat slaat zodat de cilinderhoek 180 wordt en dan nog een kwart slag draait zodat de cilinders lekker in de wind hangen. DAN is het pas af!
  12. Henry de Kuijer

    Tankschade

    Nee, gelukkig niet ;) Voor adressen kan je het beste in de motorbladen kijken (heb hiet de \'73 staat toevallig net nix in deze week, wel adressen voor tweedehands) Of vraag je dealer
  13. Henry de Kuijer

    Update Africa Twin?

    Moet je natuurlijk geen link meesturen :? Over hele gave tweecilinders gesproken, de KTM LC8 950 rally al gezien? :} http://en.ktm.at/modelle/model.asp?id=105 of http://en.ktm.at/set_index.asp en klik om models
  14. Henry de Kuijer

    Tankschade

    Je kan een deuk er uit laten persen, Gaat het beste als het een \"mooie\" deuk is zonder scherpe randen. Bij een verse \"mooie\" deuk heb je kans dat de verf het ook overleeft
Terug
Bovenaan Onderaan