Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet passende radiateurschermen hoeft niet per se de fout van de Chinezen te zijn. Ik heb ze van Evotech Performance, hun pasvorm is over het algemeen uitstekend. Maar de beschermer van de bovenste radiateur was niet alles. Besproken met de monteur van de dealer; "Hebben we vaker last van, ligt...
Jep, dat was ook mijn idee. En juist bij dat ritsen zit er nog wel wat zijwaartse beweging in, niet veel maar toch net genoeg om rare situaties te veroorzaken.
Het was gisteren erg druk voor de Leidsche Rijn tunnels (A'dam > Utrecht), de meest linkerbaan stond tot aan het verdrijvingsvlak vol. Ik zou zelf in dat geval liever voor het ritsen al wat naar rechts gaan, degenen die dat niet deden zaten vaak toch in wat vreemde en potentieel gevaarlijke...
Dat valt reuze mee TimP. Ik heb voor het tweede jaar op rij op de Haarbocht tribune gezeten, en kwa ruimte houdt het niet over. Maar een tas meenemen enz, is allemaal goed te doen. Je benen strekken is helaas een ander verhaal...
Wij hebben wel het geluk dat we precies voor het "balkon" van...
Gewoon omzichtig passeren en weer door. Niet al te druk om maken, is het leven veel te kort en motorrijden veel te leuk voor.
Gisteren zat ik in de auto in de file bij het ritsen me te verbazen over een aantal motorrijders die zich op de meest gevaarlijke plek manoeuvreerden. Hoe dan? Nou...
Ik ben er nog steeds zeer tevreden over. Eerst op mijn 848 gemonteerd en later overgezet op de SF848. Ideaal. Voor het inleren wel een langere rustige weg zoeken.
Foto? Een ander stuur staat nog ergens onderaan op mijn lijstje, niet vanwege de zit maar vanwege de kleur. Zoveel mogelijk zwart lijkt me wel wat op mijn SF.
Is de koppelingscilinder al nagekeken? De beschreven symptomen lijken namelijk erg op hetgeen ik zelf heb meegemaakt op mijn 848 afgelopen jaar (natte koppeling weliswaar). Na een stukje sturen, ging het inknijpen van de motor steeds stroever. Hoe warmer de motor werd, hoe moeilijker wegrijden...
Mijn schade-afhandeling bij de KNMV verliep zeer soepel. Ik had het uit te keren bedrag erg rap op mijn rekening. In de 30 dagen dat je moet wachten kun je wellicht al zelf ook wat voorwerk doen, maar de verzekering gaat pas aan de slag na deze 30 dagen.
Gilles Tooling en Lightech maken gebruik van een radiaal verstelbare voetsteun, hier kun je wellicht wat mee winnen.
Zie o.a. Fußrastenanlage RCT10GT D04