Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat zag ik ook maar dacht dat zal niet kloppen. Er zijn dus geen grotere achter tandwielen...
Oja ik had na 9 seconden dat tandwiel al gevonden! 🤣
Ja echt hè dat experimenteren is super mooi dat is bij mij ook al zeker 30 jaar aan de gang
Dat gasklephuis zag ik eerder ook dat is duur man. Had je toen ook van de velocity stacks?
Ik denk als ik nergens naar zou hoeven kijken dat ik er best wel een turbootje op zou willen. Dat kan je alleen maar een hele brede grijns geven als het heel blijft haha mooi man
M'n Tmax loopt al wel goed op het moment dacht ik. Hij is netjes afgesteld op de bank mbv een PC5 door de Ruijter Amsterdam. Vario en koppeling zijn op het moment ook al aardig netjes (snelste 0-100 met Dragy is 5,09 seconden).
Ik dacht nu aan mijn overbrenging, omdat deze voor de power die ik...
Hey TMax4Life bedankt voor je reactie!
Op het moment komt mijn Tmax bij 195 km/h op de testbank in de toeren begrenzer. Op de weg haal ik ongeveer 165 km/h GPS. Het lijkt me best mogelijk dat ik dan juist geen topsnelheid hoef in te leveren als ik 1 tandje kleiner neem aan de voorzijde, of zie...
Hallo allemaal!
Graag wil ik de overbrenging van mijn 2018 Yamaha TMAX DX een klein beetje verkorten. Nu ben ik benieuwd of er hier iemand is die daar ervaring mee heeft en met me wil delen. Wat ik bv graag wil weten is:
Wat was het resultaat? Is de Malossi K-Drive een optie? Moet de riem ook...
Hallo allemaal!
Wie weet of er modificaties voor het inlaat traject zijn voor de DX van 2018? Zie wel het eea voor oudere types maar niet voor de 2017-2019 modellen.
Bijvoorbeeld zo'n airbox of velocity stacks:
https://jetprimeshop.it/en/airbox/52-enlarged-airbox-for-yamaha-t-max-530.html...
Malossi zou wel mijn eerst volgende keuze zijn.
Verschillende gewichtjes ga ik niet aan beginnen hoor, dat het verschillende slijtage oplevert verbaast mij niet.
Die van jou loopt wel mooi dan zo.
Hey Fred, ja dat dacht ik ook begrepen te hebben dat er geen vet in mag.
Ze zijn allemaal 13,5 gram, zoals aanbevolen door Joop Costa.
Wat ik met name merkte was een wisselende toename van het toerental (7500-7800) en een afname van acceleratie.
Wel een snelle conclusie hoor Fred. De XRP is een heel goede vario. Ik lees voornamelijk positieve berichten over de XRP.
Het heeft er alle schijn van dat bij mij de Vario verkeerd is gemonteerd. Er zit vet op plaatsen waar nadrukkelijk wordt beschreven geen vet te doen. Dinsdag ga ik even...
Ok, misschien een makkelijke vraag, maar de stiftjes van een J Costa XRP horen er na 2500 km toch niet zo uit te zien? Verder lijkt het er op dat ze de variateur verkeerd hebben gemonteerd, want ik zie vet op plaatsen waar dit niet hoort volgens mij.
En die laatste foto, wat zie ik daar op de rand?
Wie gebruikt er hier een Lambda sensor eliminator icm met deze uitlaat? Zo ja, wat zijn je ervaringen?
Ik krijg namelijk tegenstrijdige adviezen mbt het gebruik van een Lambda sensor eliminator van tuners.
Volgens mij zou Dr Pulley zo'n Hit clutch moeten hebben Fred.
Heb jij ervaring met die Malossi (MHR?) koppelingsplaten met die 3 kleuren veertjes? Ik zou je ervaringen graag lezen. Daar ben ik ook naar aan het kijken namelijk.