Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En dat is mijn probleem ga niet zo vaak naar het buitenland
maar wil geen gezeur als ik het een keer doe.
zouden ze het pikken als je er dempers op zet van een monster.
vind op de 1100 het set van sc met twee dempers wel erg mooi
dat is zelf wel te maken. en de dempers van de monster zijn nog...
Hoi,
ik zit te kijken voor mijn project voor een SC-project demper van het type sc1
wie wilt even de hoogte, breedte en lengte opmeten voor me om te kijken of het een beetje in de buurt komt
Groeten Jeroen
onderhoud is zeker belangrijk maar ook hoe er mee omgegaan word.
ik heb wel eens gehoord dat de 821 geen pistonpenlagers hebben maar coating en dat daar wel eens problemen mee zijn.
maar dit kan je het beste even navragen bij een specialist.
Dankje
alleen iets te gek
wil er een demper van sc voor een 1100 evo monster op zetten die hebben iets meer wol
of iemand ander iedee voor een demper met e keur en 60mm aansluiting
Hoi,
Na wat jaren weg geweest te zijn op MF ben ik terug
Ik ben Jeroen, kom uit Ouderkerk aan den IJssel
en rij een Hypermotard 1100 evo SP met een paar opties en race met classic single Ducati's
je hebt een SP met een 2 in 1 toch
en dan met zo'n mwr filter?
mijn evo sp met een termignoni en mwr is bij MCT gereflasht
moet je Johnny ff bellen
misschien kan hij wat voor je doen
zeg maar dat Jeroen de Jager je gestuurd heeft misschien kan hij mijn basis gegevens gebruiken?
nokkenas timing is best belangrijk
heb bij me classic best veel geëxperimenteerd
1 keer de nokkenas timing 2 graden anders
dit gaf iets meer midden gebied en koste bovenin bijna niks (paar tiende)
was net of je heel het circuit tegenwind had de laatste 500 toeren kwamen er niet meer uit
nu...