Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier helpt die niet tegen _O- maar ik heb nog een complete circuitset liggen voor de 748/916/996/998 om je mooie fiets te behoeden bij een schuiver op het circuit. De set is optisch niet de mooiste ( lichte schuiver op zolder) maar met een paar uurtjes noeste arbeid is de set weer meer dan...
De SPS/f ben ik inderdaad niet meer mee in Weert geweest. Ik heb hem 2 weken geleden verkocht aan een Duitse verzamelaar. Via MP kreeg ik alleen maar oneerbare voorstellen. Via mobile.de was ik er zo vanaf. De Duc gaat gelukkig naar een liefhebber al vind ik het wel jammer dat deze originele NL...
Geen probleem. Kom maar een bakkie doen in het zuiden en neem gelijk een aanhangertje/busje mee. Ga je geen spijt van krijgen. Ik daarentegen mogelijk/waarschijnlijk wel :X
Klopt! Is ook nog steeds mijn droomfiets. De brommer staat echter al bijna twee jaar haast ongebruikt in de garage en ik zoek nu een fiets die ik breder kan inzetten (oa ww-verkeer). Fiets erbij is geen optie. Heb ook nog een Britse vierwielige oldtimer in onderdelen in opslag...
Iemand nog een restant vakentiegeld over waar die een mooie fiets voor wil kopen?
Na lang nadenken, wil ik mijn SPS/F verkopen en er een allroad (1200 GS) voor terug kopen.
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-ducati/591125657-ducati-996-sps-f-sps-f-izgst.html
Groeten,
Jeroen
goede smaak heeft de verkoper ;) Maar veel te duur. je kunt al een mooie vinden voor onder de tien en om dan ruim vier roodjes voor alleen de velgen neer te tellen. :X Die van mij gaat nooit meer weg, tenzij er iemand 14.000 euries voor neer wil tellen *D
Verleden jaar had ik tijdens een ritje ongeveer hetzelfde. Alleen liep die bij hogere toerentallen op 1 cyl en kwam ik zeker niet meer in de toerenbegrenzer. Het bleek dat de bougiedop van de staande cyl geen goed contact meer maakte met de bougie. Het rubber van de dop was helemaal opgezwollen...
Tsja... ik begrijp wat je bedoeld. Toen ik mijn eerste (proef)rit maakte op een 998 vond ik ook dat deze aanmerkelijk zwaarder stuurde dan mijn R6. Toen ik na de rit terug kwam bij de dealer en dit vertelde kon hij een lach niet onderdrukken en zei dat ik gewoon wat rapper de bocht door moest...
Dit komt mij helaas erg bekend voor en ik heb al van alles geprobeerd om te voorkomen dat de hete uitlaat het carbon kan beschadigen/verbranden (oa hitte werende uitlaatband en hitte werende folie in de bellypan). Uiteindelijk de dremel in de (DP) bellypan gezet B| ... Moet toch anders kunnen...
Jazekers... alleen was ik niet met de motor (nog niet geheel rijklaar) en heb ik meer tijd doorgebracht in de speeltuin dan op het terras. De kleine vond de glijbaan namelijk interessanter dan de ducs :( .