Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Banden zijn op spanning... (maar lijkt erger, omdat de aanhanger scheef staat op de laatste foto) ik mag 630 kg op de aanhanger hebben...
BMW 290kg en MP3 240kg = 530 kg, dan heb ik nog 100kg speling voor de vloeistoffen van de MP3 (290 van de BMW is nat gewicht, en van de MP3 is droog gewicht)
niet direct wat áán de motor gedaan, maar wel wat vóór de motor(en)...
Volgende week hopen we naar de Ardennen te gaan, en de motoren (BMW en MP3) moeten mee... Echter was mijn aanhager nog niet geschikt (genoeg) voor het vervoeren van 2 motoren... Met name het vastmaken werd een uitdaging...
Erg toffe oplossing zo hoor (en ik kan het weten, heb het al mogen bewonderen)
Het heeft iets magisch, om Willem nu met zijn Harley te zien dansen over deze stalen vloer! Waar hij voorheen als een overspannen dwerg aan puffen en steunen was om met zijn Harley op het karretje een rondje te...
Daar heb je volkomen gelijk in... Fototechnisch zijn ze echt zwaar ondermaats...
Maar dit waren de eerste (beetje fatsoenlijke > lees buiten de garage) fotos die überhaupt het delen waard waren... En wil toch een klein beetje showen met mijn dikke Soes
als je het budget hebt voor een RG, en dan een RG voor de prijs van een Sportster vind, kan het mazzel zijn ja... maar als je het budget hebt voor een sportster, en dan een RG koopt voor de prijs van een Sportster, dan vraag je om problemen
als ik eerlijk moet zijn begrijp ik het niet helemaal (en toch ook weer wel, want dikke harley)... Je wilt overstappen van een Shadow Ace naar een sportster 48, en dan is een Road Glide ook opeens een optie? (is de prijs van de RG ongeveer gelijk aan die van de 48?)
De enige en belangrijkste...