Recente inhoud door Jkos

  1. J

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Een bagagerol werkt prima met een SMT, dat doe ik al een paar jaar. Je moet hem wel overlangs leggen i.p.v de breedte
  2. J

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Er moest niet veel gebeuren, het meeste onderhoud doe ik zelf. Zo heb ik er begin dit jaar nog een nieuw kettingsetje opgedaan. De klepspeling is wel gecontroleerd maar viel nog binnen de marge, dat scheelt al enkele uren arbeid. Het K&N luchtfilter is schoongemaakt en voorzien van nieuwe olie...
  3. J

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Enkele weken geleden mijn SMT 990 een grote beurt (30.000 km) laten geven bij Motor 2000 in Heinkenszand. Wat zijn de kosten van deze beurt: € 374,00, dat noem ik een hele nette prijs.
  4. J

    Show hier je motor

    KTM 990 uit inmiddels weer al 2010.
  5. J

    TomTom Rider 550

    Sinds kort heb ik een nieuwe TomTom Rider 550,waar ik zeer tevreden over ben. Ik gebruik deze in combinatie met een Samsung telefoon en een Cardo Scala q2. Het lukt mij niet om de telefoon spraak gestuurd te bedienen. Alle apparaten “zien” elkaar en zijn verbonden via Bluetooth. Ligt dit aan de...
  6. J

    Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

    Klaar voor een rondje Vogezen.
  7. J

    Tom Tom Rider 550 of de Garmin XT Zumo !?

    Zojuist na jaren een Garmin Zumo 550 te hebben gebruikt overgestapt op de TT 550. Mijn eerste conclusie is dan ook; wat een verbetering in gebruiksgemak. Kaarten updaten en routes overzetten via WiFi is een fluitje van een cent. Ik moet nog wel even uitzoeken hoe ik mijn GSM/headset moet...
  8. J

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Bedankt!
  9. J

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Alleen de gebruikershandleiding.
  10. J

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Bedankt, ik kon het niet vinden.
  11. J

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Weet iemand het aanhaalmoment voor het voorste kettingtandwiel van een SMT 990 (2010)? Achteras is 90 Nm volgens het boekje, het voortandwiel zie ik zo snel niet staan
  12. J

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Ik heb de overstap gemaakt van een GS naar een KTM 990, nog geen seconde spijt van gehad.
  13. J

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Hierboven de uitdraai van mijn SMT
  14. J

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Mijn SMT 990 welke voorzien is van een standaard uitlaat leverde bij Ruud 128 PK op. Wel pakt hij veel vroeger en mooier op, wat vooral het rijgemak in krappe bochten en rotondes veel aangenamer maakt. Bij mij gaat de koppelkromme al bij 1500rpm stijl omhoog, ik zie dat dit bij jou pas bij...
Terug
Bovenaan Onderaan