Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hij is alweer een stap verder.. ligt nu uit elkaar om gespoten te worden. Nu een paar maanden uittesten om te kijken of hij niet te zwaar is om rally mee te rijden .
Na een paar jaar op een standaard k75rt rond te hebben gereden begon ik me steeds meer te irriteren aan het feit dat ik moest afremmen voor verkeersdrempels, en dat de kuip in de weg zat van mijn knieën vanwege mijn lengte. Reden genoeg om de zaag in de motor te zetten. Om te beginnen een...
Na aanschaf van een 18 inch velg heb ik deze band (die ik op voorraad had) niet meer nodig. Hij is gloednieuw, nooit gemonteerd geweest. Geweldige banden voor op de allroad. Verzenden is mogelijk, evenals ophalen in Assen, Leiden of Utrecht. Vraagprijs voor buitenband inclusief binnenband is 90...
Ik heb nog een nieuwe Heidenau k60 scout liggen inclusief binnenband, ik heb net een 18 inch achtervelg gemonteerd, dus heb hem niet meer nodig. Ik wil er 90 euro voor hebben inclusief binnenband. De band is nooit gemonteerd geweest. Hij is af te halen in Assen, Utrecht of Leiden.
Vanwege het vervangen van mijn originele voorvork door een WP43 heb ik deze veren over. Ik heb ze een jaar in gebruik gehad, de originele veren heb ik vervangen omdat ik ze te slap vond.
De vraagprijs van deze veren is €60.
Ik heb nog een originele uitlaat met gsxr-1000 demper liggen, klinkt wel prima, ziet er niet geweldig uit maar je mag hem voor een paar tientjes hebben.
Het handigst is om de inlaatrubbers al op het motorblok te zetten, en de carburateurs helemaal te monteren voordat je ze er in zet (gaskabels monteren). Hierna kun je de kelken met een beetje siliconenkit in het luchtfilterhuis zetten, hierdoor voorkom je dat ze naar binnen worden gedrukt en...
Waarom een motor met gebreken aanpassen?
Ik wil graag op een oude allroad blijven rijden, en vind modellen als de ténéré, de AT en de transalp te lomp en te zwaar. Als je het 500-blokje een beetje kietelt zit hij rond de 60 pk, en alle onderdelen zijn spotgoedkoop te krijgen.
Het zwakste...
Is er nog leven in de brouwerij? ik heb mijn KLE uit elkaar getrokken voor groot onderhoud en wat flinke aanpassingen, zo heb ik al een WP43-voorvork gekocht om het oude zwabberding te vervangen. Op de planning staat nog het vervangen van de waardeloze schokdemper en achtervork, en het aanpassen...