Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou,
Het startrelais is op 1 of andere reden losgraakt. En heeft met een aansluiting tegen het chassis gelegen. Op die plek is nu een soort van las plek te zien.
Zo'n relais kun je gwoon doormeten.. door spanning op het spoeltje te zetten en dan tussen de klemmen van het contact te meten...
Nou,
Ben stap voor stap gaan meten, en ben tot de conclusie gekomen dat de onstekingsspoelen beide defekt zijn en het startrelais.
Dat maar eerst vervangen dan maar verder kijken.
Hoi,
Vanmiddag lekker aan het toeren met een maat van me, toen plotseling alles uitviel. Door een laatste plofje al dweilend tussen een paar vrachtwagens door de vluchtstrook weten te bereiken.
Anwb gebeld, en die ondekte dat er een fikse kortsluiting is ontstaan door de solenoid start...
Goeieavond motormuizen,
Ik ben mijn xv aan het opknappen en samen met mijn wp handboek kom ik een heel end.
Nu is de voorvork aan de beurt.
Maar in het wp boek staat dat ik met mijn voorvork naar dealer moet om de keerringen en dergelijke
Zijn er mensen hier die dit zelf hebben gedaan...
hahahaha bedankt mede forummers voor al jullie leuke reacties.
Heb vandaag niks kunnen doen . maar het weekend ziet er veel belovend uit.
hou jullie op de hoogte.
fijn weekend
Hoi mede motor liefhebbers,
Ik ben sinds een week of 3 in het bezit van een xv920, en ik ben bezig om vloeistoffen en filters te vervangen.
Nu viel mij op dat het geen minuut duurt met koude start dat de voorste uitlaat pijp zo heet
Is dat je je hand er niet meer op kan houden.
Dit is dan...
goeieavond allemaal,
even een vraagje.
de gaskabel van mijn xv 920 is stuk en nu ben ik op internet op zoek naar een nieuwe.
orgineel zijn ze niet meer te krijgen dus wordt het imitatie.
Maar ik kan alleen maar een kabel van een xv1000 uit 81 vinden.
past deze ook???