Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb geen idee wat de kosten voor het invoeren naar Nederland zijn (voor Belgie trouwens ook niet)
De nieuwwaarde van dat jaar in Nederland moet te vinden zijn op het net.
Fahrzeugbrief is er natuurlijk bij.
ff doordrammen.... :)
Eigenlijk zijn het nog schroeven nog bouten. Schroeven en boute hebben schroefdraad; het zijn fasteners.
17€ is inderdaad veel voor 2, maar jij wil er wel 18€ voor neerleggen. :+
Aangezien een gereedschap met zeskant geen schroevendraaier maar een inbussleutel heet, kunnen we het ook geen schroef noemen, want die moet met een schroevedraaier of een schroefboormachine vast gezet worden.....zo kunnen we ellendig lang doorgaan. :+
Maar waarom zet de TS er niet gewoon een...
Ter info: De motor staat gepreserveerd en verwarmd gestald en testrit kan altijd geregeld worden.
Ik kan hem zelf kosteloos in Belgie invoeren, maar weet niet zeker of ik hem dan direkt in Belgie mag verkopen (denk pas na 6 maand).
Grafietvet is heeft ook mijn voorkeur, alleen wat meer zwart om van je handen te krijgen.
Grafietolie in modernere motoren doet de smeerkanalen verstoppen.
Nylon glijlagers gesmeerd met olie? Is af te raden, de reden waarom ze nylon glijlagers maken is omdat nylon zelfsmerend is (nylon is olieprodukt). Waarom zou je er dan olie bijdoen dat al het vuil absorbeerd?
Te Koop:
Honda CBR 600FS
BJ 06/2002
10350km
Volledig Origineel
Nieuwe achterband (0km)
6500 Euro
Tongeren, Belgie
Ik heb deze motor 2 jaar geleden meegenomen vanuit Duitsland (en daar ook nieuw gekocht)naar Belgie toe, in Belgie is hij nooit ingeschreven doordat ik daarna in Abu Dhabi ben gaan...