Recente inhoud door MikeV4

  1. MikeV4

    TK: Honda CBR600FS '02

    Ik heb geen idee wat de kosten voor het invoeren naar Nederland zijn (voor Belgie trouwens ook niet) De nieuwwaarde van dat jaar in Nederland moet te vinden zijn op het net. Fahrzeugbrief is er natuurlijk bij.
  2. MikeV4

    Boutje voor Kuipdeel voor een Yamaha R1 model 2003

    ff doordrammen.... :) Eigenlijk zijn het nog schroeven nog bouten. Schroeven en boute hebben schroefdraad; het zijn fasteners. 17€ is inderdaad veel voor 2, maar jij wil er wel 18€ voor neerleggen. :+
  3. MikeV4

    Boutje voor Kuipdeel voor een Yamaha R1 model 2003

    Aangezien een gereedschap met zeskant geen schroevendraaier maar een inbussleutel heet, kunnen we het ook geen schroef noemen, want die moet met een schroevedraaier of een schroefboormachine vast gezet worden.....zo kunnen we ellendig lang doorgaan. :+ Maar waarom zet de TS er niet gewoon een...
  4. MikeV4

    TK: Honda CBR600FS '02

    Ter info: De motor staat gepreserveerd en verwarmd gestald en testrit kan altijd geregeld worden. Ik kan hem zelf kosteloos in Belgie invoeren, maar weet niet zeker of ik hem dan direkt in Belgie mag verkopen (denk pas na 6 maand).
  5. MikeV4

    kopervet

    Je kan daar wel kopervet op smeren, maar tegen de tijd dat je die bout er weer uit wil halen, is de mof erond zo veroest dat ie uiteen valt.
  6. MikeV4

    kopervet

    Grafietvet is heeft ook mijn voorkeur, alleen wat meer zwart om van je handen te krijgen. Grafietolie in modernere motoren doet de smeerkanalen verstoppen.
  7. MikeV4

    kopervet

    Nylon glijlagers gesmeerd met olie? Is af te raden, de reden waarom ze nylon glijlagers maken is omdat nylon zelfsmerend is (nylon is olieprodukt). Waarom zou je er dan olie bijdoen dat al het vuil absorbeerd?
  8. MikeV4

    kopervet

    Nylon is nog zachter dan koper, maar slijt nog harder in staal.
  9. MikeV4

    TK: Honda CBR600FS '02

    Bedankt! en bedankt om de foto er bij te zetten, is precies niet de beste kwaliteit. Heb er nog maar die zijn te groot.
  10. MikeV4

    TK: Honda CBR600FS '02

    Te Koop: Honda CBR 600FS BJ 06/2002 10350km Volledig Origineel Nieuwe achterband (0km) 6500 Euro Tongeren, Belgie Ik heb deze motor 2 jaar geleden meegenomen vanuit Duitsland (en daar ook nieuw gekocht)naar Belgie toe, in Belgie is hij nooit ingeschreven doordat ik daarna in Abu Dhabi ben gaan...
  11. MikeV4

    Startknop defect?

    Je startsysteem heeft 2 zekeringen in serie met startknop, killswitch en standaardswitch, daar al eens naar gekeken?
  12. MikeV4

    Thanx

    Heb je nog geluk, meestal krijg je ook nog: UTFS. BTW Welkom op MF ennuh domme vragen bestaan niet
  13. MikeV4

    Poedercoaten schakelsetje

    is niet eerlijk, jij woont dichter bij de server :+
  14. MikeV4

    koppelingsdeksel frezen

    Hmmm, wat dacht je van een freesmachine?
  15. MikeV4

    Poedercoaten schakelsetje

    Analiseren??? Weet je zeker dat je niet anodiseren bedoeld?
Terug
Bovenaan Onderaan