Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben hier wel heel benieuwd naar. Heb na een RSV Mille en een Tuono V4 vorig jaar een nieuwe KTM RC390 gekocht en heb daar meer plezier mee dan ik ooit met zwaardere motoren gehad heb. Al helemaal op circuit dagen.
De liefde voor Aprilia blijft echter bestaan, dus dan zou dit wel heel erg goed...
Heren,
In juni wil ik graag naar de TT toe en iemand achterop meenemen. Nu heb ik alleen geen duo zit bij mijn 2003 RSV en ben er inmiddels al achter gekomen dat de zitjes van andere (oudere) types niet passen. Omdat het kontje van de 2003 maar één jaar gemaakt is kan ik slecht een zitje...
Goedenavond!
Zal me eerst eens voorstellen. Ik heb sinds vorig jaar een RSV Mille uit 2003 in super goede staat. Behoorlijke upgrade vanaf de SV650 die ik hiervoor had.
Enorm blij met de machine, mede door de ondoorgrondelijke voorliefde voor italiaans spul.
Toch zit ik na te denken over de...
Is een experience dag inderdaad. Zat in de laatste sessie.
Die regels stonden op papier maar golden niet echt. In de bochten is de SV de baas maar op het rechte stuk heb ik een hoop spul voorbij zien komen.
Desondanks een hoop plezier gehad en de kneesliders een behoorlijk stuk weten te slijten.
Goedenavond!
Niet echt iets speciaals. Uiteraard beschermende kleding en niet al te veel lawaai uit de pijp.
Verder 120km/u max op rechte stukken en inhalen verboden. Maar dit verschilt nogal per sessie is mijn ervaring. Het ligt er vooral aan wat de rest van de groep doet. Als je een beetje...
Is dat zo? Heb tijdens werktijd even in vogelvlucht research gedaan maar ik kwam op een andere voorvork. Dan lijkt het me dat de veren van de 1ste en 2e gen sowieso gelijk zijn afgezien bouwjaar?
Als ze daadwerkelijk hetzelfde zijn dan zou dat perfect zijn.
De carbs zijn inmiddels verkocht...
Zal daar eens mee beginnen inderdaad. Bij 24.000 moeten wel de kleppen gecontroleerd/gesteld zijn, dus zal dit even controleren en wanneer nodig stellen als dit nog niet gebeurd is. Anders heeft het synchroon stellen van de Carbs niet zo veel zin.
Maar als alles gewoon goed rijdt en klinkt zal...
Klinkt mij om eerlijk te zijn helemaal niet gek hoor. Zo hoort hij stationair te lopen.
De rest van de symptomen klinken mij een beetje als iets verontreinigde carburateurs. Al eens laten schoonmaken?