Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha ja koppig ben ik wel,en ja het was mijn eigen schuld ik heb zelf verleden jaar de kleppen gesteld.Maar ja ben een hoop wijzer geworden ook mede namens jullie bedankt.
Hallo sleutelaars van Nederland,Ik heb het probleem lage vacuum waarde bij synchr.[16cmhg] opgelost en meet nu 23cmhg zoals in het service manual vermeld staat[23cmhg-25cmhg].Ook staat de staafjes op de meter stiller,kan nu op de mm nauwkeurig meten.
Zoals ik al vermoede was het de timing,de...
Ja goeie vraag,ik denk dat ik er aan gedraaid heb toen de spanner los zat oid hij zal wel bij de krukaspoelie een tandje verschoven zijn,ik ben sinds 2jaar weer begonnen met motorrijden[en sleutelen vandaar]Nu ben ik benieuwd straks naar de vacuum waarde die waren ver onder fabrieksopgave.En ik...
Even nog wat fotoos van voor en na de nokkenassen 1 tandje verzet,nu zal de vacuumwaarde ook wel beter gaan,helaas moet ik nog wachten op een nieuwe pakking.
Ja slopen op zijn Amsterdams zal ik maar zeggen,bedankt voor jullie reacties,ik heb een service manual en neem aan dat ze T van top bedoelen en blaasslag is het zelfde als compressieslag[wat luxere woorkeuze haha].Ik maak uit jullie antwoorden op dat 1/5 tot een 1/4 slag verschil bij de...
Omdat ik de nokkenas tandwielen had vastgezet met een wurgbandje. de motor loopt eigenlijk heel netjes maar als ik vol gas geef[in 4 0f 5] houd ie een beetje in, en zie andere topic van mij zijn de vacuumwaarden veel te laag vandaar dat ik aan het zoeken ben.