Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toevallig heb ik deze een paar maanden geleden vervangen aangezien ik met sproeiers aan het rommelen was en de carbs weer uit elkaar moest halen. Bij mijn MK1 bandit zijn het echter geen O-ringen maar een soort van rubber huisjes met 2 verdikkingen erin.
Het onderdeelnummer van jouw remklauw is toe te passen op ander 600s
Ploink
Of een gsx past durf ik niet te zeggen, die heeft in ieder geval een ander onderdeel nummer
Duidelijk een geval van een lekke koppakking, dan lekt er.... oh wacht....
Toevallig het kraantje op Prime laten staan?
Mochten je vlotter naalden niet afsluiten dan loopt wel je Carter vol
Ik heb 3 weken geleden mijn bandit 1200 mk1 voorzien van een GSXR-1000 k7/k8. Wereld van verschil, motor staat achter hoger waardoor je goniometrie anders is en scherper kan sturen. Bochten in gaat veel gemakkelijker zonder veel te moeten tegen sturen. Ook met snel optrekken en de bocht uit...
Inmiddels heb ik mijn B12 mk1 voorzien van hyperpro vervangingsveren en olie van hyperpro en de schokbreker vervangen door eentje uit een GSX-R 1000 k7/k8.
Ik kwam er ook achter dat de oude schokbreker al wat begon te zweten.
De goniometrie is sterk verbeterd nu hij achter wat hoger staat en je...
Ik kwam er al wel achter dat plamuren op zo’n oppervlak echt lastig is, er zitten zoveel verschillende rondingen in 8)7.
Maar het kwam er nog goed uit, heel veel voelen tussen links en rechts om de vorm te matchen.