Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bedankt. Ik hoop dat er iemand is die de middelen heeft om de cilinders even 1 op 1 te vergelijken. Wellicht iemand die in de business werkt.
Wat betreft het Euro 3/4 verhaal kun je er van uit gaan dat de uitlaat anders is, en met name de katalysator. Dit zal (denk ik) de grootste factor zijn...
Heren, mijn onderzoekje naar de uitwisselbaarheid van componenten tussen de Beverly 350 motor en Leader/Quasar motoren (125-300cc) loopt tegen zijn einde.
De krukas van de Beverly 350 is breder, en past daarom niet zonder aanpassingen in een Leader/Quasar carter. Daarnaast lijkt het...
Bedankt, ik weet voldoende.
Was benieuwd of er enige onderdelen uitwisselbaar zouden zijn met een Quasar motor, maar uit de foto's blijkt wel dat de cilinders toch erg anders zijn opgebouwd, helaas. Voor de krukas heb ik nog goede hoop, daarvan zal ik de afmetingen proberen te vinden.
Vraag over...
Ik kan je foto niet zien om een of andere reden. Ga er van uit dat je het opvulstuk bedoelt wat in het membraan schuift.
Dat stukje zit er bij om de overgang van van spruitstuk naar membraan met zo min mogelijk weerstand te laten verlopen.
Minder weerstand van het mengsel, betekent dat er dus...
Geweldig, was op internet aan het zoeken naar info, kom ik het tegen in nota bene mijn eigen post van 10 jaar terug.
Van de oude plannen is inmiddels niks meer over, haha. Het enige dat nog rijd is die motorzip, met 210cc kit. Inmiddels wel van eigenaar veranderd maar ik zie hem nog bijna elke...
Goedenmiddag,
voor een vriend ben ik bezig om een startprobleem op te lossen.
Klacht: soms (niet altijd) gaat het neutraal lampje niet branden, en kan de motor niet gestart worden.
Als oplossing gooit hij zijn stuur naar links, tegen de eindaanslag (met een flinke knal) en vaak begint het...
Ik ben wel benieuwd of je geen valse lucht hebt.
Probeer even remmenreiniger rond het inlaatspruitstuk te spuiten als de motor loopt. Als de motorloop veranderd heb je ergens een lek.
Piaggio spruitstukjes staan er om bekend op een gegeven moment te gaan scheuren, vooral aan de onderkant...
Stationair verhoogd draaien kan ook een tekort aan brandstof betekenen.
Als je nooit de stationairsproeier veranderd hebt zou je eens kunnen kijken naar de afstelling van de luchtschroef en de stationairschroef.
Ook een lek in de inlaat kan zulke verschijnselen opleveren. Een bus...
Hoe is de druk van het pompje vergeleken met de oude? Het zou kunnen zijn dat de brandstofdruk hoger is, waardoor de motor nu een rijker mengsel krijgt.
Houd ook rekening dat de vacuumkraan van de tank alleen open gaat met: vacuum :P Als je dus aanpassingen aan je luchtfilter of inlaattraject...
Bi-xenon moet je ook mee uitkijken, want er zijn verschillende soorten.
Echte bi-xenon, zoals het ooit bedoelt is, heeft twee xenon buisjes inwendig zitten.
Dit is een dure oplossing omdat je twee lampen in een hebt, je hebt dus ook een dubbele ballast nodig. Om dit goedkoper te maken zijn er...