Recente inhoud door sarvin006

  1. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    Als hij goed gelopen heeft en je rijdt nog steeds met dezelfde uitlaat, heeft het verstellen van de naald geen zin. Kijk eens of de membranen niet gescheurd zijn. Let op die kleine rubberen ringetjes als je de bovenkant van de carbs losmaakt, die raak je snel kwijt. Vlotter hoogte kan het ook...
  2. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    Geweldig om die oude video's weer te zien Menno, dank je. En als je weer de liefde in je Suup terug wilt vinden, moet je een keer 2-3 weken met een groepje naar Andalusië komen. Ja, de reis kost wat met de motor, maar het land zelf is erg goedkoop. En rechte wegen doen we hier niet echt aan. Ook...
  3. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    Koop je een Suup met een oude spanningsregelaar, sla je 2 vliegen in één klap :)
  4. S

    Willem, Heb jij de remzuigers met afdichtingen nog in de verkoop? Zo ja, zie jij dan kans ze op...

    Willem, Heb jij de remzuigers met afdichtingen nog in de verkoop? Zo ja, zie jij dan kans ze op korte termijn te versturen (uiterlijk woensdag en uiteraard als je het geld hebt ontvangen)?
  5. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    Ik heb nog nooit de luxe van nieuwe mogen proeven :N .
  6. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    Ik ben het eens met Dré en verder polijst ik ze altijd even met het een of het ander. Dan gaan ze er makkelijk in. Succes!
  7. kettinggeleider ktm.jpg

    kettinggeleider ktm.jpg

  8. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    Menno, als je de rollen gemonteerd hebt, zal je de ketting opnieuw moeten spannen. Hij komt als het goed is wat strakker door de onderste rol. Overigens heb ik onder geen rol, maar een geleider van KTM (zie foto); werkt perfect. Overigens ziet mijn geleider er iets anders uit, is geloof ik...
  9. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    Op een vergelijkbare plaats als de bovenste rol, alleen een stukje lager op het frame.
  10. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    Menno, het probleem doet zich volgens mij voor, als de achterkant van de motor omhoog komt. Ik vermoed de onderste kettinggeleiderrol als boosdoener of een ketting die over je achterbrug gaat, omdat daar die bescherming versleten is.
  11. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    Los trillen na 4 jaar is een mogelijkheid, maar ik kan me niet voorstellen dat ik vergeten ben de bouten op moment te zetten (zijn eigenlijk de enige bouten die zuiver op moment gezet moeten worden bij kleppen stellen). Verder had ik toen een vrij nieuwe gekalibreerde momentsleutel van Tengtools...
  12. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    André, pfff!!!! Ik hoop dat je geluk gehad hebt. Ik ben dit nog nooit tegen gekomen, ook niet op het Duitse en Engelse Suupforum. Nu heb jij geloof ik een 4TX-blok, dus vraag Pieter eens, of kijk op een TDM- of TRX-forum. Oorzaken volgens mij: - of niet of niet goed vastgezet deze boutjes...
  13. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    Dat is wel een optie Dré.
  14. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    Volgens mij beschrijft factorypro de maatvoering alleen voor de TDM en die is anders dan voor de Suup.
  15. S

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 12

    Dat ben ik met je eens, maar daarna zijn de vlotterhoogtes opnieuw afgesteld en de linker gaf nogal problemen. Vandaar mijn gedachtegang.
Terug
Bovenaan Onderaan