Recente inhoud door Sp@rtamet

  1. Sp@rtamet

    Laat je Aprilia Pegaso ff zien

    Na R1 en GSXR1000 te hebben gereden, werd het voor mij tijd voor iets dat in de stad wat normaler te bereiden is en op lange afstanden niet zo'n pijn in de polsen met zich mee bracht. Na veel rond kijken kwam ik in mijn smaak uit op de BMW Scarver, Ducati monster en de Aprilia Pegaso. Het feit...
  2. Sp@rtamet

    [Terug!]Aprilia Mojito 125cc GESTOLEN

    Bedankt voor de reacties! De motor is vandaag totallos verklaard. Het zal mij echt benieuwen wat de expert voor dagwaade schetst. De motor wordt morgen aangeboden voor opkopers en dan hoor ik vrijdag ofzo het bod.
  3. Sp@rtamet

    [Terug!]Aprilia Mojito 125cc GESTOLEN

    Karl had gelijk..helaas... Ik heb hem terug maar ik DENK dat hij zal totallos verklaard worden. Contactslot eruit geslepen Framenummer eruit geslepen Lakschade Kappen die missen Motorcode weg geveild Stuur ontwricht etc.. Wat denken jullie? Nieuwwaarde was in 2007 3750euro
  4. Sp@rtamet

    [Terug!]Aprilia Mojito 125cc GESTOLEN

    Klopt :) en klopt :(
  5. Sp@rtamet's openbare documenten

    Sp@rtamet's openbare documenten

  6. Aprilia Mojito 125cc GESTOLEN

    Aprilia Mojito 125cc GESTOLEN

  7. Sp@rtamet

    [Terug!]Aprilia Mojito 125cc GESTOLEN

    Mijn Aprilia Mojito 125cc motorscooter is gisternacht gestolen. Hij stond vast in Amsterdam (Bos en Lommer) Het betreft de tweewieler op de foto. Wat opvalt zijn de "125" stickers en voetsteunen aan weerszijde en de "agip" sticker op de carterpan. Dit hebben de scooter modellen Mojito niet...
  8. Sp@rtamet

    GSXR 1000 k2 wordt veels te warm

    Goede tip! Ga ik doen. Bedankt mensen.
  9. Sp@rtamet

    GSXR 1000 k2 wordt veels te warm

    Dank je voor je post! Het ontluchten zal ik gaan doen dmv de ontluchtingsschroef welke de gsxr achterof het blok heeft zitten. Ik ben echter nog altijd benieuwd naar de genoemde factoren welke kunnen duiden op een lekke koppakking. Ik wil dat namleijk (redelijk) vaststellen en/of uitsluiten...
  10. Sp@rtamet

    GSXR 1000 k2 wordt veels te warm

    Iemand die enige uitsluitsel kan geven?
  11. Sp@rtamet

    GSXR 1000 k2 wordt veels te warm

    Nou wordt ik eigenlijk gewoon flink in de zeik genomen door mijn eigen fout haha. Maargoed. Ik bedoel daarwerkelijk de bobine..maar NIET uit de cilinder ;) Maar gewoon uit het blok. (of hoe dat gat ook mag heten) Die BOBINE, was dus, op de cilinder welke "hapert", nat. Daarbij zat er ook vocht...
  12. Sp@rtamet

    GSXR 1000 k2 wordt veels te warm

    Iemand die wellicht nog een ingeving/kennis heeft betreffende mijn laatste twee posts hier?
  13. Sp@rtamet

    GSXR 1000 k2 wordt veels te warm

    Klopt. Wat ik me overigens ook bedacht, is dat ik laatst mijn bobine uit de cilinder haalde welke soms hapert en daar zat wat vocht op en ook in het luchtfilerhuis/inlaat was vocht aanwezig.... Stom dat ik dat niet eerder meldde.
  14. Sp@rtamet

    GSXR 1000 k2 wordt veels te warm

    Wat zouden uberhaupt een beetje de kosten zijn als ik de koppakking zou laten vervangen? Of zijn er hier leden die dat ook (tegen vergoeding) doen? Edit: Enig voorbereidend werk tot aan de daarwerkelijke wissel, zou ik zelf kunnen doen.
Terug
Bovenaan Onderaan