Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denk dat je beter geen banden van verschillende merken en profielen kan mixen omdat dit tot onvoorspelbaar weggedrag kan leiden.
Waarom niet een nieuwe Dunlop van hetzelfde type achter?
Even een korte reactie en een update:
@Okami_Xci Ik ben niet aan het afgeven op Touratech. Ik leg de feiten neer. Als je vindt dat dat afgeven is geven de feiten dus niet zo’n positief beeld. Dat was de bevestiging die ik zocht. Bedankt!
Verder kreeg ik net bericht dat de sloten onderweg zijn😁👌🏻.
Nu lees ik overwegend positieve ervaringen met Touratech: mooi spul, duur maar topkwaliteit. Met een leverancier die snel reageert indien er iets niet helemaal goed gaat.
Ben ik dan de enige waarbij alles mis gaat?
Ik bestel een Zega kofferset. Met mounting beugels en een slotenset. Eerst duurt...
Ik moet zeggen dat ik het wel een mooie dame vindt. Zeker als ze opgemaakt is in het rood, wit en blauw. Daarnaast heeft ze kort geleden heeft ook wat gewicht verloren. Wat haar m.i. zeker aantrekkelijker maakt.
Moet zeggen dat die laatste 1290 ook het rauwe randje van mijn 1090 mist. Die is...
Tsja, je ziet al naar welke schone deerne zijn hart verlangt. En liefde maakt duidelijk blind! Blind voor haar scheten (bij KTM hoor je een motor uit de uitlaat komen en geen prrrrr). Blind voor haar veel te soepele benen die je waggelend over straat laten gaan. Arme Danny!
Ik gebruik ook een OSCO op beide motoren. Ik smeer altijd in stilstand en draai de band met de hand. Ik heb nooit last van spetters.
Maar wat ik me afvraag (en op de foto’s niet kan zien): heb je een stukje slang op de smeernippel in de chainguard zodat de olie een cm boven de ketting uit het...
Ik snap hem niet. Stationair toerental is ca. 1600 toeren. Dus hoe kan ie dan terugvallen tot 1600 als je gas geeft🤔 en daarna nog lager naar stationair?..