Recente inhoud door Sportscub

  1. S

    frame omgewisseld bij gerritsen poedercoating hellup!

    ja het is een oud topic. Maar is dit nog in orde gekomen? Toch wel goed om te weten.
  2. S

    Verkeerde wielen in een Honda CB250RS

    Jaja heb ik eens een leuk projectje gevonden, blijkt er een behoorlijke tgeenslag te zijn. Er zitten namelijk ipv de spaakwielen mooie cb250 wielen in. Dus achte ren voor. Van voren zit er ook een andere voorvork in. De wielen staan mooi maar de ketting staat helemaal niet goed in lijn met...
  3. S

    Leuke CB350f shopper met superblok

    Korte omschrijving; Honda CB350F uit 1973, super goed motorblok dat volledig gereviseerd is. Verbouwd tot... wat eigenlijk, tja zie foto`s. Check de supervette knipperlichten!! Nieuwe accu, starten en lopen en heerlijk geluidje (kan evt ook minder) Blok: nieuwe zuigers, gehoond...
  4. S

    Luchtfilterbak van CB750F1 monteren

    Damn wat is dat een rotklus. Ik krijg die rubbers er echt niet overheen. Bestaan er soepeler rubbers? Weet iemand een truckje? Kan het dat er carbs zijn die breder van diameter zijn? Hoe check ik dat? Iedereen heel erg bedankt voor de respons!
  5. S

    Extreem zuipende CJ250

    hmm er zaten te koude bougies in. Is dat soms een reden om veel te zuipen?
  6. S

    Extreem zuipende CJ250

    tja dan maar weer de carbs eraf.... overigens zit er een kleinere sproeier in dan origineel. Gisteren liep hij nog maar op een cilidner en ben ik met veel geluk nog thuisgekomen. Ik heb de bougies, bobine`s, condensatoren alles uitgewisseld en hij vonkt eigenlijk gewoon goed aan beide kanten...
  7. S

    Extreem zuipende CJ250

    compressie nog niet gemeten, lurpe zuigerveren moet te merken zijn aan olieverbruik toch? en te zien aan bougie...
  8. S

    Extreem zuipende CJ250

    Iemand nog goede ideeen? Hij rookte een klein beetje uit de ontluchtingsbuis op de kop. Maar of dat het is?
  9. S

    Extreem zuipende CJ250

    aan de naalden was niets te zien. Hoofdsproeier heb ik bekeken en was in orde, niet uitgeboord ofzo. Buisje waar naald in valt heb ik er niet uit gehad maar hoe had ik kunnen zien of dat slecht was? Nogmaals, bougies zijn echt perfect van kleur.
  10. S

    Extreem zuipende CJ250

    vandaag weer over 30 km gecheckt. Shoke is dus gewoon dicht. Gemiddeld rijden dwz soms flink doortrekken meestal wat rustiger. Onbtsteking staat perfect en bougies zien er echt meer dan super uit, Bruin overal. Maar... ik heb ontdekt dat er rook komt uit het ontluchtingsgat bovenop de kop. Ik...
  11. S

    Extreem zuipende CJ250

    Heb ik eindelijk een leuke motor die technisch goed is... Zuipt hij als een ketter. Hij rijdt 1 op 13 krap aan. Gaat du om een cb250 blok uit 1977 Punten staat perfect afgesteld. Carbs heb ik niets aan gevodnen. Luchtfilters zijn niet 100%. Kan dat tot zuipen lijden? Hoeveel gebruiken ze...
  12. S

    UA6

    Zo de eerste stap is gezet, ik heb een xl350r gekocht. Straks eens kijken of zo`n blokje evt zou kunnen passen want het is best fors. Heeft iemand ervaring met die blokken? Hij klinkt goed maar giert nogal, misschien staat de nokkenasketting wat strak.
  13. S

    UA6

    Mijn project was begonnen als een cb125. Eerst ging er een xr100 blok onder (dat past normaal niet) voor de betrouwbaarheid. Toen heette hij Adrenaline 2005. Nu heb ik een xr200r blok gevonden en is het de Ultimate Adrenaline 2006 geworden (UA6 dus). Ik kan het niet laten en wil haar gaan...
  14. S

    Honda XL500 en XR200r

    Die gaan helaas weg. De xl500 heeft een nl kenteken en goede banden en ketting en tandwielen. Is uit 1982 dus met monoshock. Helaas door een stomme fout nu met scheur in het carter. Liep overigens verder gewoon goed. Dan heb ik een Honda XR200r zeldzaam ding met belgische papieren amar helaas...
  15. S

    GL1000 uit 1975 reanimeren..

    ik heb een complete nieuwe newtronic, piranha set erbij. Die is compleet met een plastic plug met kijkglaasje. Is hij af te stellen zonder stroboscoop? Dan kan ik evt naar je toe komen rijden (in theorie) GL1000 vervoeren is niet echt te doen.
Terug
Bovenaan Onderaan