Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De daytona is een goede motor voor de straat,sportief maar ook niet te,door zijn zeldzaamheid kan het zijn dat hij in de toekomst in waarde zal stijgen en onderdelen zijn makkelijk te vinden,het machtige driecylinder geluid krijg je er gratis bij
Jammer dat je de V02 niet kan leggen,is volgen mij een stuk beter dan de V01,maar of hij beter is dan de pirelli betwijfel ik,denk dat je van de pirelli ook tevreden zal zijn
Niet tevreden van de bridgestones?
Heb zelf ervaring met de bridgestones,niet met pirelli,
Heb wel de indruk dat v02 beter is dan v01
Lijkt me dat de v01 weinig verwittigt wanneer de grens bereikt is.grts
Ben ook benieuwd,vooral zou ik graag weten of het ingebouwde gps systeem accuraat genoeg is om snelheid enz... correct weer te geven, ik kan immers geen info vinden over de gps,
Zou wel tof zijn als op de filmpjes meteen de hellingshoek,snelheid, g-kracht enz... correct weergegeven worden.grtn
De bridgestone v02 200/55 past probleemloos op mijn 2004 blade,de pirellis zullen dus ook geen probleem zijn,ik reed vroeger v01 190/60,voelt ongeveer hetzelfde aan maar met de 200 zou je door het groter contactoppervlak nog meer grip moeten hebben,ik leg volgende keer terug 200 dat is zeker
Denk ik ook,zeker zonder elektronische hulpmiddelen,heb zelf een 1000 en door het te veel aan vermogen ga je soms wat meer gas doseren dan dat je met een 600 zou doen,volgende motor wordt een 600 denk ik,lijkt me minder vermoeiend om hard mee rond te gaan,ze wegen meestal ook nog wat lichter
Goedemiddag heren,vraagje voor de kenners hier,heb dit jaar de laatste circuitdag nog nieuwe slicks gelegd,volgend jaar zou ik gewoon met deze banden willen verder rijden,kan dit of wordt dit afgeraden vanwege het te hard worden van de compound,alvast bedankt!