Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had een mailtje gestuurd naar de RDW, volgens hen kan je er gewoon een ander motorblok in bouwen, en hoeft het niet worden herkeurd, je meot alleen als je bijv van 1 naar 2 cilinders gaat dat melden zodat je kentekenbewijs word aangepast
nog ff vraagje over anodiseren, gaat het erom dat het bij een gietdeel niet zo mooi word omdat gegoten aluminium andere samenstelling is ofzo of omdat het gewoon ruw is (dus dat als je het glad zou maken wel mooi word?)
voor duidelijkheid, ik bedoel geen 125cc viertakt blok, want die zijn nog langzamer dan opgevoerde scooters, ik bedoel gewoon viertakt blok, evt. iets terugtunen
waarom zou jij dat zo goed weten? :? reageer dan gewoon niet als je het onzin vind, ik vraag toch alleen maar naar geschikte blokken ervoor, niet of jij het onzin vind ofniet
Hey, ik wil een aprilia rs125, maarr het probleem is dat het tweetakt is, dat wil ik dus niet, ivm onderhoud en geluid, maar dan ben ik dus van plan een viertakt blok in een rs125 te maken (samen met men vader). Ik ben al overal op zoek naar geschikte blokken, maar kom er niet echt uit, het moet...
een viertakt blok dat standaard 25 kw levert (of iets meer) en dat wel een normale topsnelheid heeft zoals 125cc 2takt? is dat er? ik had wel al gekeken bij crossblokken maar die lopen niet zo hard volgens mij, en andere blokken zijn misschien wel erg zwaar/groot, of niet? dan maak ik hem...
river heeft maar 34 pk, dat blok van yamaha szr leek me ook wel wat, al zou die dan nog wel iets getuned moeten worden, omdat ie standaard 48 pk heeft (voor zover ik vinden konden) ik denk alleen dat dat blok iets te duur is voor me, al kan ik dat mis hebben