Recente inhoud door Superturismo

  1. Superturismo

    Motorcross is ook motorsport

    Wow, gave plaat zeg. Ben jij dit? Dank voor de tip(s). Bij de racerij staken we afhankelijk van het asfalt en de (baan)temperatuur een slick van zacht tot hard (3-4 keuzes), Wet als de baan nat is, maar het niet nat blijft/blijft regenen en Rain als dat het wel deed. Verder is met alle...
  2. Superturismo

    Motorcross is ook motorsport

    Top @bandit 107 dat zijn de dingen die je moet weten, dank. De motoren waar we nu mee reden waren 350cc 4takt, erg vriendelijk en voor mijn niveau ruim voldoende vermogen (onvergelijkbaar ook met de +/- 200 pk superbikes waar ik normaliter mee rij, gewoon omdat het heel wat anders is)/ Nou moet...
  3. Superturismo

    Motorcross is ook motorsport

    Dank, het was ondanks de enorme blubberboel, uiteindelijk nog best een succes. Om nou als iemand met 20 jaar ervaring met asfalt en 1 dag met zand (of aarde eigenlijk, het was MC Utrecht)) nou degene te zijn die een MX topic mag openen lijkt me ongepast (danwel teveel eer), zo goed ging het nou...
  4. Superturismo

    Motorcross is ook motorsport

    Ga zelf morgen voor het eerst een crossbaan op. :] Altijd op de wegracer gereden (en dat zal ik naar verwachting ook blijven doen). maar was even benieuwd hoe het op MF zat qua motorcrossen/MX. Zoektermen leveren niet heel veel op, maar zie hier, het motorsport-gedeelte. Bovenstaande vraag van...
  5. Superturismo

    Het circuit rondetijden topic 3 (Lees de OP!)

    Maakt niet uit, hij telt toch. Mooie verbetering plus je stijgt toch weer 6 plaatsen in de lijst *D
  6. Superturismo

    S1000RR Deel 7

    Motor Houtrust heeft me in het verleden goed geholpen met de S1000RR.
  7. Superturismo

    Monkey Gripp

    Dankje. Je mag altijd even komen proefzitten als je in de buurt bent. Prijs was inderdaad bijna EUR 300. Prijzig wellicht, maar met de huidige bandenprijzen valt alles mee. ;) Ik vind het zijn geld waard, maar weet dat als je twijfelt dat je het ook eerst kan proberen (niet-goed-geld-terug)...
  8. Superturismo

    Monkey Gripp

    Dit is zo ongeveer een repost van het S1000RR-forum, maar uitgebreider en met een update aangaande dit specifieke onderwerp. Excuses dus voor een stukje herhaling, maar het hoort hier ook meer thuis. Mijn ervaring met de MonkeyGripp is positief, beter dan verwacht eigenlijk nog. Het is een...
  9. Superturismo

    S1000RR Deel 7

    Die rood blauwe is OEM (BMW) en die onderste is carbon (Alpha Racing).
  10. Superturismo

    S1000RR Deel 7

    Mmm, die uitspraak van dat andere forum zou ik vanavond kunnen nagaan, ik heb nog wel een ouder spatbord liggen, maar meestal heeft Alpha Racing het wel aardig in beeld. Volgens hen passen alle spatborden van 2010 t/m 2018 (en dat is ook mijn eigen ervaring) en vervolgens van 2019 t/m 2024. Dat...
  11. Superturismo

    S1000RR Deel 7

    Dat is niet fijn. Mijn ervaringen met Alpinestars zijn ook zeer slecht, maar 2 weken niks horen valt nog wel mee. Ik was dat pak soms maanden kwijt, winkel kon er inderdaad ook niks mee en voor de service afdeling van Alpinestars in Italië was ik (naar het zich liet aanzien) gewoon een...
  12. Superturismo

    S1000RR Deel 7

    Welke demper is dit dan als ik vragen mag? Een extra lange TD kende ik wel voor de R1, maar zie ik niet voor BMW staan op de officiële site: Akrapovič | World Championship-Winning Exhaust System Technology ter referentie die voor de R1: Akrapovič | World Championship-Winning Exhaust System...
  13. Superturismo

    S1000RR Deel 7

    En hoe ben je er zelf onder? Kun je niet wachten om weer op te stappen of moet je er nog even niet aan denken? Sterkte in ieder geval 💪💪💪
  14. Superturismo

    S1000RR Deel 7

    Hier positieve ervaring met de MonkeyGripp. Het is niet de uitvinding van de eeuw in de motorsport, maar het geeft wel een hoop comfort en gemoedsrust. :] De vorm is zeer goed en het materiaal is best flexibel zodat je nog een beetje kunt spelen met de exacte plaats van de extender op je...
  15. Superturismo

    S1000RR Deel 7

    Dat is toch een mooie winst, een halve kilo. :} De stuurdemper van Öhlins bleek 74 gram zwaarder dan de originele, dus dat moet kwaliteit zijn :+ ...maar gelukkig kon ik mijn claxon nog verwijderen à 260 gram. Speciaal daarvoor natuurlijk ook die open Akra gemonteerd, anders hoort niemand me...
Terug
Bovenaan Onderaan