Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vraagje. Heeft hier iemand koffers aan zijn Monster?
Met name aan een Monster 600,750,800,900 van het eerste type .
Ben namelijk benieuwd hoe die vast zitten en hoe dat bevalt?
Mijn monster is technisch weer rijklaar. Wie weet kom ik er dit jaar eens aan toe om hem optisch ook netjes te maken...
Kleppen stellen is heel goed zelf te doen. zeker als je het Haynes boek hebt.
Is ( zeker als je al een hoop los hebt ) een klusje van niks.
Zou wel nieuwe klepdekselpakkingen bestellen, die willen wel gaan zweten.
Dat veel motorzaken niet zitten te wachten op oudere motoren is al jaren zo ( ik...
Savage, mijn Duc blijft helemaal origineel. Dus dikke pech. Al heb je wel leuke koppelingdelen.
Maar daar neem ik wel contact met je over op als ik aan een nieuwe koppeling toe ben. Ik weet je te vinden :t
In de loop der jaren heb ik wel wat modelbouwdozen verzameld.
Ik heb op zolder nog een 1:9 916 liggen van Protar en dan de high qualitie ( dus zelf ketting klinken ).
Verder nog wat italiaanse auto's, een stuk of wat BMW motoren, Een Honda NR 750. Verder weet ik zo gauw niet meer.
Daar heb ik de NTV van staan ( is het enige bestaande model van een NTV ).
De monster is een zeldzaamheid ondertussen, zijn hem nog niet tegen gekomen.
M'n vriendin heeft de Ducati 250 op de kast staan.
Verder hebben we beide een model van een S4 in 1:12 .
Zijn hier meer mensen die als hobby naast motorrijden modelbouw hebben en er een sport van maken om hun motoren te verzamelen in miniatuur?
Vandaag deze mooie bouwdoos op kunnen halen. Van een gewone 900 is geen model, maar deze is goed genoeg voor het mooiste model Monster.
Ik geloofde er ook weinig in. maar het resultaat bewees het.
Ook in Nederland liep de NTV beter en zuiniger op 98 van BP, Avia en Texaco. Bij V-power ging het verbruik juist omhoog, liep hij minder lekker op.
Maar de brandstof zal altijd een uitdaging blijven.
In m'n monster gaat alleen...
Mijn ervaringen met de 102RON in duitsland waren zowel met de auto als de motor dat het verbruik een stuk omlaag ging en de motorloop beter was. Geen vermogenswinst, dat is onzin. Maar wel het oppakken en verbruik vielen mij op.
Ik reed in Nederland ( toen nog op Honda NTV) 1:19 toerritten...
Savage. Zo zag mijn eerste NTV er ook uit toen ik hem kocht 😆 .
Na 70K was ie iets minder rood. Maar mis nog wel de deuk in de tank.
Ben eigenlijk wel benieuwd of mijn oude NTV's nog leven en waar ze zijn.
De rode heeft hier nog een keer gestaan na z'n verbouwing.
De groene is naar omgeving...
In Nederland is V-power gewoon een 95 brandstof met andere rommel erin.
In Duitsland en België zijn wel beduidend betere brandstoffen verkrijgbaar.
In Nederland zijn we gedoemd tot BP, Avia ( heeft bij sommige pompen 98 ) en Esso.
Ik heb mijn laadspanningsprobleem boven water.
Het was een...
Den, Jij komt zeker ook ergens tijd te kort.
Ik heb gelukkig vandaag m'n Monster weer op orde gekregen.
Kan weer gaan rijden.
Zoek nog een huis met garage en een geldboom in de tuin 😆
Als Michiel hem niet haalt komt Defi wel voor hem halen _O-.
Zijn twee hardcore NTVers met een goed hart.
Ik mag en kan helaas geen extra motor erbij hebben, anders was ik ook wel geïnteresseerd.