Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had m'n R6 ook al twee maanden staan voordat ik een extra stempel in het roze papiertje had. Was gewoon een goede aanbieding die ik niet kon laten schieten. Je moet m alleen wel ff laten staan... das soms wel moeilijk dan.
Heb het idee dat m'n pas aangeschafte GSX 550 EF bij een testritje erg veel brandstof verbruikte. Zo een 1/3e tank op een afstand van maximaal 40 km. Kan ook zijn dat de meter vreemde kuren heeft, maar wat verbruikt zo een motor gemiddeld?
Mijn soes heeft een jaar stil gestaan. Ik had de olie zitten bekijken, stond op max en was nog goud van kleur. Dus durfde dat wel aan. Accu was uiteraard overleden (na 3 maanden stilstaan zijn ze al kapot) en in een keer starten gewoon :)
Aangezien ik hier niet zo veel ervaring mee heb heb ik het een en ander zitten lezen op het internet. Vermoed dat het inderdaad iets anders is dan de dynamo. Komt bij deze modellen nogal vaak voor namelijk. Diodes schijnen nogal eens door de branden.
Ik heb een Hotcam titanium onder m'n R6. Echt wel keurig afgewerkt! En een geluid, heerlijk!
Het grote verschil is dat je de Hotcam op geen enkele wijze volledig legaal kunt krijgen. Zelfs met dB killer voldoet ie niet aan de norm. Een Duo-Tech daarentegen wel.
Ik heb daarnet de nieuwe accu gemeten en die gaf 13 volt aan. Ook tijdens het starten blijft ie rond de 13 volt. Op zich goed zou je denken dan.
Maar wanneer de motor draait dan blijft ie ook op 13 volt staan, bij verhoogd toerental of verlichting aan hetzelfde verhaal. Kan ik hieruit...
Heb denk hetzelfde probleem met m'n pas aangeschafte GSX 550 EF. Ik ging uit van een kapotte dynamo. Van de vorige eigenaar begreep ik dat na een hele tijd met licht aan rijden de accu helemaal leeg is.
Maar ik begrijp dat het een bekende kwaal is van dit type motorfiets. Ik heb zoiezo een...
Bij m'n GSX 550 EF heb ik ook een lekke keerring ontdenkt. Was bang dat het veel zou kosten, maar als het bij eentje blijft dan valt het nog mee gelukkig.
Laatst een Lexus GS430. Komt links naast me staan bij het verkeerslicht. Dus ik trek rustig op, begint die vent me daar een partij gas te geven. Ik rustig door naar 2.... gas erop en daaaaaaaaaaag Lexus! Mja met een R6 blaas ik t meeste wel voorbij ;)