Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dag,
Binnenkort ook weer één 2-takt meer op de Nederlandse snelwegen.
Vorige week deze schoonheid naar de RDW keuring gebracht. Hij stond nog op zwitsers kenteken. Deze S1C was van mijn schoonvader, dit was de laatste motor die we samen hebben opgebouwd voordat die verongelukt is met de...
Mooie machine! Zal er ook wel een K5 bij willen hebben O-) Oldskool.
Volgens mij is qua ervaring Hoegee nog het beste om heen te gaan...misschien wel duur maar dat weet ik niet?
Klopt, exact wat de fabriek aangaf.
Dit was bij de Ten Kate dagen een paar maand geleden, ik weet even niet meer welke DYNO boer er toen stond?
P.s. 3 runs gedaan, in A modus had ik 165 PK op het achterwiel, in de B modus had ik 165PK op het achterwiel en in de C modus 100PK op het achterwiel...
Dag, ik heb nu een L5 en vind het gevoel in power met de K7 niet noemens waardig veel verschil in zitten. Moet er wel bij zeggen dat de K7 KAT loos was en de L5 helemaal standard. Allebei zijn het wel beesten!
Dag,
Ik heb in mijn cb500 k1 ook een nieuwe kabelboom ingehangen van Rene van Maanen en tot op heden (5 jaar later) nog geen enkel probleem. Moet wel zeggen dat de motor geen regen ziet.
mvg Tom
Blijft jammer als het regent zonder regenbanden.....Meestal ga ik op goed geluk er heen. Tot nu toe heb ik altijd nog een plekje kunnen krijgen omdat er iemand had afgemeld op het laatste moment.