Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat mag het kosten? Dat hangt van veel zaken af: heb je zelf een ontwerp, of zelfs een draaitekening met maten en toleranties, hoeveel spaakgaten komen erin, van wat voor materiaal moet het gemaakt worden.......?
Klinkt voor mij toch echt als slechte contactpunten in de startknop. Misschien toch maar even de knop zelf openmaken en de contactvlakken lichtjes opschuren?
Toch wel, althans bij alle Honda's die ik tot nu toe heb gehad; en dat dat zijn er inmiddels aardig wat. De startknop is een soort van wisselschakelaar: in ruststand is de draad van de geschakelde spanning verbonden met de draad die naar de Hi/Lo-schakelaar gaat aan de linkerkant van het stuur...
Begin eens met het knoppenpaneel waar de startknop in zit nog eens open te maken en goed in te spuiten met electronicareiniger en daarna droog te blazen met perslucht. Dat is minder werk dan het doorlussen van je verlichting.
Volgens mij is het al vaker gezegd: het beste is om je motor met een kettingslot aan een vast voorwerp (hek, lantaarnpaal, verkeersbord) vast te zetten. In alle andere gevallen wordt de motor met alle sloten en al door een paar man opgetild en in een busje geladen. Op internet staan zat filmpjes...
Hm, interessant. Ik heb gisteravond nog eens wat foto's van die Rickmans zitten bekijken, en afgezien van de afgezaagde bovenkant zie ik geen verschil met de hier aangeboden kuip. Ik vraag me dan toch af waarom je denkt dat dit een imitatie is. Dit is geen kritiek hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig.