Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
de beste test is toch altijd op de weg, opgebokt heeft het achterwiel te weinig weerstand en voel je minder wat er gebeurd. dyno kan dan weer wel want die rol heeft genoeg weerstand.
haha, heb ik wel eens gedaan toen ik mijn quick-shifter geinstalleerd had, met een paar open termignoni's aan de achterkant! de buren waren toen wel voor drie maanden naar spanje.
translogic blipper aangeschaft, binnengekregen, nou alleen nog monteren. moet ik toch snel aan beginnen voordat de temperatuur in mijn garage te onaangenaam wordt.
ik wilde laatst ook deze route gaan, zelf banden monteren, want ik ben ook niet tevreden over de beschadigingen aan mijn velgen door de bandenboer. Maar toen een vriend van mij aan zijn motorbanden begon en het een hels karwij verklaarde heb ik het maar weer even op de lange baan geschoven. is...
mits de ketting geen onregelmatige spanning heeft als je het wiel draait zou ik er gewoon mee doorrijden, verder regelmatig smeren vooral met vies weer.
ik laatst ook bij een r1, flinke wringstaaf erop, maar gaf geen krimp, een grote moersleutel paste niet goed en kon niet voldoende kracht zetten, heb na een half uur prutsen de borgplaatjes maar weer teruggeklopt tot ik een keer het juiste gereedschap heb.
die vernauwing doet me denken aan een venturi effect, na die versmalling krijg je in het brede stuk een uitstroomvertraging waardoor het geluid ook minder wordt, tenminste, ik vermoed zoiets.