Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Klopt, ik doe er ook niet veel meer mee. Je bent te veel bezig met filmen en komt thuis met een zooi filmmateriaal wat je vervolgens zou moeten monteren. En dat monteren heb ik eigenlijk ook weinig zin in 😁
Ik heb de camera op de "kin" van mijn helm bevestigd met dit ding. Gaat met bandjes dus je hoeft niets te plakken. Had 'm eerst op mijn spiegel maar dan zag je alleen de weg en niets van de motor. De beelden van camera's die bovenop de helm of aan de zijkant zitten vind ik zelf niet zo mooi. Nu...
Ik dus ook niet. Dus wat is dan de meerwaarde van een beter/duurder apparaat vraag ik mij af. En dan bedoel ik voor de doe-het-zelver die dat ding een paar keer per jaar gebruikt. Ik begrijp dat als je een zaak hebt en er je brood mee verdient dat je dan professioneel spul moet hebben.
Zijn er ook mensen die de "plakloodjes" in stukjes knippen? Want ik balanceer dus gewoon met (volgens JaapJanJaap en Dark0) ondeugdelijke rotzooi, een Datona "balanceer bok". Maar als ik het wiel op de bok heb dan zijn bijvoorbeeld twee loodjes te licht maar drie loodjes te zwaar. Wat er dan het...
Inderdaad ja. Met je oefenvergunning naar de motorzaak, haha. En natuurlijk zware shag roken!! Haalde mijn rijbewijs in 1978. Gewoon blokje om rijden, op je eigen motor. Niets bijzondere verrichtingen.