Recente inhoud door V-twin!

  1. V-twin!

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Staat waarschijnlijk te arm afgesteld. 160 haalde ik met windkracht 7 vol tegen plat op de tank. :P
  2. V-twin!

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Is je tank schoon aan de binnenkant? Als er roest of vuiligheid weer in je schone carburateurs komt heb je kans dat het weer gaat lekken.
  3. V-twin!

    Benzinekraan xj900f '88 lekt weer!

    Hoe ziet het aluminium er aan de binnenkant uit. Niet aangevreten zodat hij daarlangs kan lekken?
  4. V-twin!

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Massa punt in koplamp al gecontroleerd? Geeft de raarste storingen. Heb gehad dat de koplamp mee knipperde. Blokje en alle draden eruit en schoon gemaakt en toen werkte het weer zoals de bedoeling is.
  5. V-twin!

    Rook uit nokkenas ontluchting Suzuki gs 550 t

    Heb je de kop wel volgens het wphb gemonteerd? Volgorde van aandraaien met het juiste moment? Pasvlakken mooi schoon? Ook bij het los halen de goede volgorde van los draaien aangehouden? Kop gecontroleerd op rechtheid? Een nieuwe koppakking hoort niet te zweten.
  6. V-twin!

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Grof vuil is ook zonde. Ik breng dat naar een metaal handel. Voor alu velgen krijg je een euro de kilo.
  7. V-twin!

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Als ik naar die waardes in mijn WPHB kijk twijfelen ze daar bij Suzuki ook nogal over. Of bij Haynes doen ze maar wat. Een moer van de koppeling bij 40 tot 60nm dat is nogal een verschil... Bij 40 blijft ie net vast zitten en bij 60 breekt het net niet af ofzo?
  8. V-twin!

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Bij de volgende keer nog maar is proberen voordat ik de assen eruit haal. Beetje bij vijlen is idd een goed idee!
  9. V-twin!

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Wilde de volgende keer eigenlijk ook de assen er maar uithalen. Maar misschien toch maar het originele tooltje bestellen? Die ik van Louis heb bleef die maar van de bucket afschieten met ook wat vijlsel hier en daar... Het is ook wel een erg smal randje. Of ik doe het verkeerd misschien?
  10. V-twin!

    moto morini corsaro ventilator

    Ik zou voor de zekerheid de accu er maar even uithalen...
  11. V-twin!

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Schakelaar bij koppelingshandel controleren? Heb je wel een vonk als je het via de startmotor probeert?
  12. V-twin!

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Heb er laatst Michelin Pilot Street RADIAL versie onder laten zetten. Die bevallen mij een stuk beter dan die stugge bt45 of de dunlops die erop zaten. Let wel er bestaat ook een diagonaal band van de pilot street.
  13. V-twin!

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Ik haal tot reserve zo'n 375 km. Als je wilt zijn ze aardig zuinig. Ik haal dus 1 op 25. Het is wel 2002 model met 20 liter tank. Als ie op reserve moet gaat er 15 liter in.
  14. V-twin!

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Plakt die magneet niet in het deksel stator gedeelte vast? Heb bij een Kreidler wel is een losse magneet gehad. Terwijl ik reed merkte ik er niks van. Tot ik hem weer wilde starten blokkeerde de handel.
  15. V-twin!

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Ze worden waarschijnlijk vaak ook veel te vast gezet. Mede omdat het ook M8 bouten zijn denk ik.